• Anonym (Elina)

Lära sig suga kuk?

Hej!

Jag undrar hur man kan lära sig suga kuk och om ni har några tips. Jag vet inte om jag kommer klara det bättre eller inte, men behöver tips från andra.

Jag har provat några gånger så klart, men jag får lätt kväljningar och känner det som att jag har svårt att andas typ.. skulle gärna vilja lära mig, för killar gillar det ju mycket.

Också ett problem när jag har gjort det så har jag varit tvungen att spotta ut det direkt efteråt för det har känts så slemmigt/konstig smak..

Några råd?

• Svar på tråden Lära sig suga kuk?
  • Anonym (Puss)

Tänk dig ollonet som en slickepinne.

Med mjuka läppar låter du klubban glida in i din mun och när du känner ollonkanten börjar du slicka med mjuk och bred tunga.

Nästan som när du har en isglass i munnen och den smälter men du kan inte ta ut för dina händer är upptagna. Sätt ena handen om pungen och massera mjukt samtidigt som du håller om kuken med den andra.

Därefter tror jag att din älskare visar vägen. Var lyhörd på hur han reagerar.

Ibland mjukt, långsamt. Ibland lite hårdare, snabbare. Ibland bara toppen. Ibland djupare.

Kanten runt ollonet verkar vara känsligt på mannen, skönt känsligt om jag läst av rätt.

Suga innebär inte hårt och djupt eller att man måste svälja.

Gör det skönt för er. Och utforska.

Kram

• HäckHäxan

Står bra råd här inne.

gamla.familjeliv.se/Forum-9-191/m73421966-1.html

Orkar inte leta upp fler suga kuk trådar.

Du behöver inte svälja för att kunna suga kuk bra. Folk är olika och gillar olika. Jag älskar att suga kuk, men jag kan aldrig lova att jag sväljer eller ens tar det i munnen, så många saker som spelar in där helt enkelt.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    jesper_78 skrev 2014-09-17 18:30:20 följande:
    Angående smaken förresten... Antar att du menar spermasmaken, för annars får du be din kille/killar tvätta sig ordentligt!

Min erfarenhet är att tjejer lär sig gilla smaken med åren... om de vill. En del gillar smaken från första gången och andra lär sig aldrig gilla det.

För min egen del så uppskattas det mycket om tjejen sväljer min sperma och helst till och med gillar smaken.... ska jag vara ärlig så ser jag det nästan som ett krav att hon ska svälja mig ibland. Men alla är ju inte lika!
    Min erfarenhet är att sperma smakar olika, har olika konsistens och kommer i olika mängd, detta kan även vara på samma man. Vad man äter spelar in på smaken tex.

En man som äter bra och tänker på vad han äter har större chans/ möjlighet till att hans sperma smakar bra. Men konsistens är som sagt olika på många, viss sperma liksom koagulerar/ klumpar sig så fort den kommer i kontakt med annan vätska, behöver såklart inte smaka illa för det alls, men är man känslig för just vissa konsistenser så kan det ju påverka upplevelsen för båda.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Jonte71

Jag kan inte lära ut hur du ska suga kuk då jag inte gjort det själv. Visst vet jag hur jag gillar det men det är nog kraftigt varierande vad olika killar gillar. Dock finns det något som vi alla har gemensamt och det är att vi gillar när tjejen visar att hon vill suga. Med andra ord är det ingen fara att fråga killen vad just han gillar!

Sen att du inte gillar smaken är inte mycket att göra åt. Du suger så länge du vill och om det innebär att du suger till han börjar komma så får han nöja sig med det, tror att han är nöjd ändå för du har visat att du gör det med glädje.

Visst gillar jag att komma i tjejens mun men om hon sväljer eller spottar ut spelar mig sexuellt ingen roll men det är praktiskt när hon sväljer för då blir  i båda kvar i sängen utan krångel! Fast det går ju att lösa med en handduk eller så!

Lycka till och killen som du suger ska känna lyckligt skattad!

• Anonym (Elina)
    jesper_78 skrev 2014-09-17 18:26:15 följande:

Alltså... finns massor med bra beskrivningar om du googlar efter söker här. Men bäst är ju om du ber en kille lära upp dig att bli en grym kuksugerska. Antar att du tycker det är pinsamt och förväntas kunna det bra.. men sanningen är faktiskt att de flesta tjejer är rätt kassa. (säkert är vi killar inte bättre på det motsatta)

Jag älskar att lära upp! Och övning ger färdighet! ;)

Frågan är alltså inte hur jag ska göra det skönt för killen.. Problemet är att jag tycker det känns obehagligt och får kväljningar. Så frågan är om det går över för att man vänjer sig? Eller om det finns något sätt man kan träna bort det?
  • krillesthlm

finns ståtliga 24 cm och öva på härTungan ute

• Gathenhielm

Det är inte så jävla komplicerat. Håll tänderna borta och koncentrera dig på toppen.

"Just put it in your mouth, and be a fucking man about it."

- JJ

Reasons... we all have them, at times.
  • Anonym (Elina)
    krillesthlm skrev 2014-09-18 17:43:14 följande:

finns ståtliga 24 cm och öva på härTungan ute

Du är snygg! ;) Tror inte den storleken är en fördel för mig dock :P
  • dressyrpiska

Det finns egentligen bara ett råd: Var uppmärksam på personen du suger av, kommunicera gärna också.
    För det finns liksom inte ett enda ultimat sätt att suga på. Alla kukar njuter av olika.
    Det är samma sak som att ge en kvinna oralt. Bara för att en har njutit, betyder det inte att den andra kommer njuta av samma teknik.

• krillesthlm
    Anonym (Elina) skrev 2014-09-18 17:46:49 följande:
    Du är snygg! ;) Tror inte den storleken är en fördel för mig dock :P
    haha är ngt att öva på Cool
Svar på tråden Lära sig suga kuk?