jesper_78 skrev 2014-09-17 18:30:20 följande:
Angående smaken förresten... Antar att du menar spermasmaken, för annars får du be din kille/killar tvätta sig ordentligt!
Min erfarenhet är att tjejer lär sig gilla smaken med åren... om de vill. En del gillar smaken från första gången och andra lär sig aldrig gilla det.
För min egen del så uppskattas det mycket om tjejen sväljer min sperma och helst till och med gillar smaken.... ska jag vara ärlig så ser jag det nästan som ett krav att hon ska svälja mig ibland. Men alla är ju inte lika!
Min erfarenhet är att sperma smakar olika, har olika konsistens och kommer i olika mängd, detta kan även vara på samma man. Vad man äter spelar in på smaken tex.
En man som äter bra och tänker på vad han äter har större chans/ möjlighet till att hans sperma smakar bra. Men konsistens är som sagt olika på många, viss sperma liksom koagulerar/ klumpar sig så fort den kommer i kontakt med annan vätska, behöver såklart inte smaka illa för det alls, men är man känslig för just vissa konsistenser så kan det ju påverka upplevelsen för båda.