• Anonym (Elina)

Lära sig suga kuk?

Hej!

Jag undrar hur man kan lära sig suga kuk och om ni har några tips. Jag vet inte om jag kommer klara det bättre eller inte, men behöver tips från andra.

Jag har provat några gånger så klart, men jag får lätt kväljningar och känner det som att jag har svårt att andas typ.. skulle gärna vilja lära mig, för killar gillar det ju mycket.

Också ett problem när jag har gjort det så har jag varit tvungen att spotta ut det direkt efteråt för det har känts så slemmigt/konstig smak..

Några råd?

• Svar på tråden Lära sig suga kuk?
  • Anonym (Tilda Trött)
    Anonym (Elina) skrev 2014-09-17 17:20:22 följande:

Hej!

Jag undrar hur man kan lära sig suga kuk och om ni har några tips. Jag vet inte om jag kommer klara det bättre eller inte, men behöver tips från andra.

Jag har provat några gånger så klart, men jag får lätt kväljningar och känner det som att jag har svårt att andas typ.. skulle gärna vilja lära mig, för killar gillar det ju mycket.

Också ett problem när jag har gjort det så har jag varit tvungen att spotta ut det direkt efteråt för det har känts så slemmigt/konstig smak..

Några råd?

Ja träna och träna och träna. Luktar det piss så stryk lite parfym under näsan. Får du könshår i munnen så avlägsna det diskret så inte han märker något. När han så lägger av sin .........."ljuvliga" sats i din lilla rosenmun så stöna vällustigt och SVÄLJ!!!! Du kan träna dig att uppskatta det genom att tex svälja fiskbullar...........
  • HäckHäxan
    annakaragliou skrev 2014-09-19 12:05:16 följande:

Har du piercat tungan? Jag tyckte det gick perfekt sedan. Sug sen sa ofta du kan - helst varje dag!

Jag tycker att den är i vägen och att jag absolut suger kuk mycket bättre om staven inte är i.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (<3)

1. Håll ögonkontakt; Ner du går ner så håll håret borta från ansiktet och möt hans ögon med stora hondjursögon. Tänk på att män tänder visuellt så se därför till att ge honom en bra show.

2; Börja sakta; Börja med långsamma slick innan du sluter din mun runt hans kuk. Efter cirka 10 minuter, börja massera hans rot med din hand.

3; Använd din hand försiktigt; Ihop med att du smeker honom så "kittla" hans pung. Tvåhandssmekning kan vara fint framförallt ifall dina händer vrider sig åt olika håll medan du kör rytmiskt. Om du känner för mycket friktion gör du fel. Gör om, och använd något att smörja med om nödvändigt.

4; Spotta innan du sväljer; Inte enbart hjälper spott att reducera friktion och verkar som ett naturligt smörjmedel, det är också sexigt för honom. Det bästa sättet att få bra konsistens är att ta kuken långt in (depp throat)

Desto längre ner från strupen ditt saliv kommer ifrån, desto tjockare är salivet.

5; Observera hur han runkar; De flesta killar drar inte planlöst upp och ner när de runkar. Ifall du observerar exakt hur han onanerar, så lär du dig exakt hur han vill ha det. Mestadels är där störtdykningar i hans rörelser. Föreställ dig hur du vill bli lekt, och behandla honom med en liten vrickning med din handled.

6; Använd tungan; När han är inuti din mun så sträck ut din tunga så långt den kommer. Vicka sedan din tunga på undersidan av hans kuk. Det kan till en början orsaka dig kväljningar men din kille kommer skrika herrens namn inom några få sekunder.

7; Använd inte tänderna; De flesta tjejerna omsluter sina läppar runt deras tänder för att skydda mannen. Problemet är att det skapar en hård vall. Använd istället din utsträckta tunga för att skydda mot dina undertänder, och öppna munnen så pass mycket så att dina övertänder är fria.

8; Hedra hans pung; Variation används sällan i porrfilmer eftersom det inte ser bra ut, men det känns underbart. Ta bägge hans pungkullor i din mun och runka av honom samtidigt. Sträck därefter ut din tunga så att du kommer åt partiet mellan hans analhål och pung. Män är ytterst känsliga där.

9; Experimentera mellan att svälja och ta i ansiktet; Jag har aldrig varit med en man som inte uppskattar att ge ansiktssprut. Svälja är även det mycket upphetsande. Fastän sperma smakar gott så blir smaken bättre med en bra diet. Främst om ananas är involverad i dieten.

10; Få inte sperma i ögonen; Inte bara bränner det, men det kan också orsaka dig infektioner. Ifall det inträffar så använd ljummet vatten. Varmt vatten är inte att rekommendera.

• livserfaren

Vilka proffs ni är tjejer, ursäkta får man bli kåt när man läser era inlägg, man kan inte vara oberörd när man läser om hur duktiga ni är, ni känner till manskukar bättre än männen själva tror jag,

• Anonym (Inte så lätt)

"Få inte spelman i ögonen" Inte så lätt om killen kommer mycket vilket en del gör. Dock så tycker jag det e överskattat att det skulle svida. Det e inte så farligt.

• Anonym (Tilda Trött)
    livserfaren skrev 2014-09-19 17:16:03 följande:

Vilka proffs ni är tjejer, ursäkta får man bli kåt när man läser era inlägg, man kan inte vara oberörd när man läser om hur duktiga ni är, ni känner till manskukar bättre än männen själva tror jag,

Dagens tjejer har ingen stolthet alls utan vill bara vara till lags för sådana som dig. De blir säkert jätteglada över att det rycker i baguetten på dig...........
  • livserfaren

Ja jag hoppa

Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 19:08:27 följande:

Dagens tjejer har ingen stolthet alls utan vill bara vara till lags för sådana som dig. De blir säkert jätteglada över att det rycker i baguetten på dig...........

Ja jag hoppas det för jag blir ordentligt kåt naturligtvis
  • Anonym (Tilda Trött)
    livserfaren skrev 2014-09-19 19:12:46 följande:

Ja jag hoppa

Ja jag hoppas det för jag blir ordentligt kåt naturligtvis
    Ja läs igen och njut när småflickorna beskriver hur de suger på pisskukar.......!!! Det är du säkert värd.
  • livserfaren
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 19:16:18 följande:

Ja läs igen och njut när småflickorna beskriver hur de suger på pisskukar.......!!! Det är du säkert värd.

Tror inte du är så dålig på att suga du heller.du verkar veta hur en kille vill ha det.eller har jag fel.kram
Svar på tråden Lära sig suga kuk?