• Anonym (Elina)

Lära sig suga kuk?

Hej!

Jag undrar hur man kan lära sig suga kuk och om ni har några tips. Jag vet inte om jag kommer klara det bättre eller inte, men behöver tips från andra.

Jag har provat några gånger så klart, men jag får lätt kväljningar och känner det som att jag har svårt att andas typ.. skulle gärna vilja lära mig, för killar gillar det ju mycket.

Också ett problem när jag har gjort det så har jag varit tvungen att spotta ut det direkt efteråt för det har känts så slemmigt/konstig smak..

Några råd?

• Svar på tråden Lära sig suga kuk?
  • Anonym (Tilda Trött)
    livserfaren skrev 2014-09-19 19:21:08 följande:
    Tror inte du är så dålig på att suga du heller.du verkar veta hur en kille vill ha det.eller har jag fel.kram
    Ursäkta men jag blev just magsjuk..................................urk
  • krillesthlm
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 19:23:45 följande:
    Ursäkta men jag blev just magsjuk..................................urk
    du verkar va en grym F anhängare...Cool
  • HäckHäxan
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 19:08:27 följande:
    Dagens tjejer har ingen stolthet alls utan vill bara vara till lags för sådana som dig. De blir säkert jätteglada över att det rycker i baguetten på dig...........
    Hahah är man till lags för att man gillar att suga kuk. Helt klart en intressant vinkling där. Jag suger för att jag älskar det och det gör mig kåt helt enkelt. Skall jag vips skämmas för det menar du?

Stolthet har inte ett skit med det hela att göra. Min stolthet blir varken mindre eller större beroende på om jag suger kuk eller inte.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • krillesthlm

nu har ni tjejer fått så mkt tips så kom nu hit och prova på min stora finaFlört

• livserfaren
    krillesthlm skrev 2014-09-19 20:16:18 följande:
    du verkar va en grym F anhängare...

Vad tråkigt sötnosen min, hoppas du mår bättre imorrgon, kram
  • HäckHäxan
    krillesthlm skrev 2014-09-19 20:31:39 följande:
    nu har ni tjejer fått så mkt tips så kom nu hit och prova på min stora finaFlört
    Du har för stor kuk så jag avstår. Jag föredrar nämligen att även knulla med kuken jag suger på. Och när jag knullar så vill jag kunna slappna av och bara bli knullad inte pålad och skadad. Min fitta är helt enkelt för liten för din kuk.
  • Anonym (ha d fh h jj vh jj)
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 20:38:57 följande:
    Du har för stor kuk så jag avstår. Jag föredrar nämligen att även knulla med kuken jag suger på. Och när jag knullar så vill jag kunna slappna av och bara bli knullad inte pålad och skadad. Min fitta är helt enkelt för liten för din kuk.
    Vilken härlig kvinna du är, blir ju lite småkär hehe
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2014-09-19 20:38:52 följande:
    Vad tråkigt sötnosen min, hoppas du mår bättre imorrgon, kram

Ursäkta mig Krille, jag menar förstås sötnosen Tilda trött förstås.
  • HäckHäxan
    Anonym (ha d fh h jj vh jj) skrev 2014-09-19 20:40:54 följande:
    Vilken härlig kvinna du är, blir ju lite småkär hehe
    Tack tror jag

I vilket fall så är det sant oavsett. Jag föredrar absolut att bli knullad framför pålad.
  • Anonym (ha d fh h jj vh jj)
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 20:43:40 följande:
    Tack tror jag

I vilket fall så är det sant oavsett. Jag föredrar absolut att bli knullad framför pålad.
    Jag skulle gärna göra det första med dig ;) hehe
Svar på tråden Lära sig suga kuk?