• Anonym (Elina)

Lära sig suga kuk?

Hej!

Jag undrar hur man kan lära sig suga kuk och om ni har några tips. Jag vet inte om jag kommer klara det bättre eller inte, men behöver tips från andra.

Jag har provat några gånger så klart, men jag får lätt kväljningar och känner det som att jag har svårt att andas typ.. skulle gärna vilja lära mig, för killar gillar det ju mycket.

Också ett problem när jag har gjort det så har jag varit tvungen att spotta ut det direkt efteråt för det har känts så slemmigt/konstig smak..

Några råd?

• Svar på tråden Lära sig suga kuk?
  • Anton Chigurh
    heartbeat.gifCelines Essenceheartbeat.gif skrev 2014-09-19 08:42:13 följande:
    Till TS(Elina)
    Håll kuken i handen och runka in den i munnen. På så vis bestämmer du hur långt in du tar den. Eftersom du stimulerar kuken med handen vid roten kommer nog de flesta män njuta.
    Eftersom du har problem med kväljningar tror jag INTE i första hand på att du ska "öva" på att få bort kräkreflexer . Du måste få sugandet att bli lustfyllt även för dig. Om du inte gillar lukten kan du ju passa på att suga direkt efter, eller i samband med, dusch. Då kan inte lukten vara något problem.
    Satsa på att göra sugandet på ett sätt som du gillar.
    Om du senare i livet vill träna på att ta den djupt kanske det kan vara spännande, men mitt råd är att vänta med det. Jag suger inte speciellt djupt, men det funkar superbra.

Det jag upplever ger extra njutning är att verkligen använda sugtekniken. (Suga vaccum runt kuken). Kinderna åker in och kramar kuken, och tungan pressar på. Variera det med att cirkla med tungan på den bakre strängen och längs ollonets kant. Håll ibland ner förhuden sträckt nedåt och bara sug, utan att runka en stund. Fortsätt sedan med att runka in kuken i din sugande mun.
    Använd mycket saliv. Komplettera gärna med läppglans och/eller ett välsmakande glidmedel.
    Men framför allt gör det på ett sätt som Du gillar också. Om mannen märker att du gillar att suga ökar hans njutning också.
    Det blir inte bättre än såhär. Följer du, Elina, Celine'sHjärta beskrivning här ovan, så hamnar killen i himmelriket.

Jag vet. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Man)

Tänk på att du aldrig måste suga. Men om du vill så är det förstås jätteskönt för killen. Det andra är att du inte måste ta sperman. Du kan be killen varna så att du hinner dra dig undan innan han kommer. Eller om han drar sig ur. Lite beroende på vilken ställning ni använder.

• livserfaren
    Anton Chigurh skrev 2014-09-19 09:11:29 följande:

Det blir inte bättre än såhär. Följer du, Elina, Celine's beskrivning här ovan, så hamnar killen i himmelriket.

Jag vet. 

Jag förstår det.du har en härlig tjej.en sån tjej skulle man ha.önsketänkande.älskar att läsa om era kunskaper inom kuk sugning tjejer.klart upphettade.
  • Calendola

Om det inte är tips på teknik du efterfrågar så är det troligtvis feelingen du ska jobba på. För att få det ska du vara riktigt kåt såklart, sedan leva dig in i hur skönt din kille tycker det är att du öppnar munnen för hans kuk. Om inte det hjälper kan du sätta på musik som får dig inspirerad och gör att du känner lite extra kärlek. Glad
    https://www.youtube.com/results?search_query=five+finger+hate

Nakna Gun
  • Anonym (Lol)

Ta tag i kuken med först en hand sedan med andra handen. Runka kuken med båda händerna sedan tar du ollonet i din mun samtidigt som du med båda händerna runkar kuken snabbare och hårdare..

• BollenMittIPannan

Sanningen är att dom flästa är dåliga på att suga kuk. jag brukar säga att tjejen som suger är helt otrolig, att jag inte förstår hur hon kan vara så otroligt duktig mm. så om vi grabbar vill få bättre ons som verkligen kan suga så måste vi sluta ljuga

• Anders 386
    Anonym (Elina) skrev 2014-09-18 17:39:24 följande:
    Frågan är alltså inte hur jag ska göra det skönt för killen.. Problemet är att jag tycker det känns obehagligt och får kväljningar. Så frågan är om det går över för att man vänjer sig? Eller om det finns något sätt man kan träna bort det?
    Det verkar lite konstigt att du vill suga öht om det känns obehagligt? 
    Det bästa för dig är väl att du inte suger alls?
    Sex ska vara skönt för båda, inte något man tvingar sig till.

Om du ändå vill "träna" så föreslår jag en dildo, då kan du vänja dig i din egen takt utan att ha med en kille med en massa förväntningar. 
  • Har gjort det

Min erfarenhet, efter att ha haft sex med väldigt många tjejer, är att dom flesta tjejer, oavsett ålder, suger kuk bra. Dom har inlevelse när dom suger, suger varierat och med lyhördhet för hur jag som kille vill ha det.

Sen så suger alla tjejer på olika sätt vilket har att göra med vilken personlighet man har. Så mitt råd är att träna och kom fram till hur just du vill suga :)

• Anonym (blabla)

övning ger färdighet.
    att fråga killen vad han föredrar, så underlättar det om man faktiskt tycker om det själv =)

Svar på tråden Lära sig suga kuk?