Celines Essence

skrev 2014-09-19 08:42:13 följande:
Till TS(Elina)
Håll kuken i handen och runka in den i munnen. På så vis bestämmer du hur långt in du tar den. Eftersom du stimulerar kuken med handen vid roten kommer nog de flesta män njuta.
Eftersom du har problem med kväljningar tror jag INTE i första hand på att du ska "öva" på att få bort kräkreflexer . Du måste få sugandet att bli lustfyllt även för dig. Om du inte gillar lukten kan du ju passa på att suga direkt efter, eller i samband med, dusch. Då kan inte lukten vara något problem.
Satsa på att göra sugandet på ett sätt som du gillar.
Om du senare i livet vill träna på att ta den djupt kanske det kan vara spännande, men mitt råd är att vänta med det. Jag suger inte speciellt djupt, men det funkar superbra.
Det jag upplever ger extra njutning är att verkligen använda sugtekniken. (Suga vaccum runt kuken). Kinderna åker in och kramar kuken, och tungan pressar på. Variera det med att cirkla med tungan på den bakre strängen och längs ollonets kant. Håll ibland ner förhuden sträckt nedåt och bara sug, utan att runka en stund. Fortsätt sedan med att runka in kuken i din sugande mun.
Använd mycket saliv. Komplettera gärna med läppglans och/eller ett välsmakande glidmedel.
Men framför allt gör det på ett sätt som Du gillar också. Om mannen märker att du gillar att suga ökar hans njutning också.
Det blir inte bättre än såhär. Följer du,
Elina, Celine's
beskrivning här ovan, så hamnar killen i himmelriket.
Jag vet.