• Anonym (Elina)

Lära sig suga kuk?

Hej!

Jag undrar hur man kan lära sig suga kuk och om ni har några tips. Jag vet inte om jag kommer klara det bättre eller inte, men behöver tips från andra.

Jag har provat några gånger så klart, men jag får lätt kväljningar och känner det som att jag har svårt att andas typ.. skulle gärna vilja lära mig, för killar gillar det ju mycket.

Också ett problem när jag har gjort det så har jag varit tvungen att spotta ut det direkt efteråt för det har känts så slemmigt/konstig smak..

Några råd?

• Svar på tråden Lära sig suga kuk?
  • krillesthlm
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 20:38:57 följande:
    Du har för stor kuk så jag avstår. Jag föredrar nämligen att även knulla med kuken jag suger på. Och när jag knullar så vill jag kunna slappna av och bara bli knullad inte pålad och skadad. Min fitta är helt enkelt för liten för din kuk.
    aldrig skadat ngn som jag vetCool
  • krillesthlm

men fått höra att jag har en stor sugvänlig fin kuk...sånt uppskattas såklartTungan ute

• HäckHäxan
    krillesthlm skrev 2014-09-19 20:46:11 följande:
    aldrig skadat ngn som jag vetCool
    Då har du högst troligen inte heller släppt alla hämningar och knullat skiten ur någon, för när du gör det med 24 cm kuk så får de allra flesta kvinnor ont på riktigt och då menar jag inte den där unsen eller nyansen av smärta som kan vara ren njutning. Utan ONT som i jävligt nästan förlamande ont på riktigt.
    krillesthlm skrev 2014-09-19 20:47:29 följande:
    men fått höra att jag har en stor sugvänlig fin kuk...sånt uppskattas såklartTungan ute
    Självklart, sug åt dig och var glad liksom, det finns ju många kvinnor som uppskattar stora kukar också. Jag är bara inte en av dem och jag har testat och vet att jag absolut föredrar en helt normal kuk i storlek. Där jag inte konstant behöver tänka på hur jag vinklar min kropp så han inte slår för hårt i mig oavsett ställning, där ingen av oss helt eller iaf väldigt sällan bara kan slappna av och knulla.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (ha d fh h jj vh jj) skrev 2014-09-19 20:44:45 följande:
    Jag skulle gärna göra det första med dig ;) hehe
    Låter ju absolut mer lockande än alternativ två i vart fall
  • Anonym (Tilda Trött)
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 20:29:11 följande:
    Hahah är man till lags för att man gillar att suga kuk. Helt klart en intressant vinkling där. Jag suger för att jag älskar det och det gör mig kåt helt enkelt. Skall jag vips skämmas för det menar du?

Stolthet har inte ett skit med det hela att göra. Min stolthet blir varken mindre eller större beroende på om jag suger kuk eller inte.
    Om du lärt dig självrespekt så hade inte ditt livselixir varit att suga pisskuk utan du hade förkovrat dig inom andra konstformer. Du vet det är en stor spännande värld därute bakom könshåret.
  • Anonym (ha d fh h jj vh jj)
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 20:54:00 följande:
    Låter ju absolut mer lockande än alternativ två i vart fall
    Härligt, nu kör vi hehe ;)
  • HäckHäxan
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 20:55:22 följande:
    Om du lärt dig självrespekt så hade inte ditt livselixir varit att suga pisskuk utan du hade förkovrat dig inom andra konstformer. Du vet det är en stor spännande värld därute bakom könshåret.
    Vilket könshår? Ditt eller någon annans?

Världen är absolut spännande. Kan ju bara tala för mig själv här men jag gillar absolut många fler saker än en och har dessutom simultanförmåga och är relativt multifunktionell överlag.

Den ena delen av livet måste inte utesluta andra delar av livet.
  • Anonym (Tilda Trött)
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 20:59:36 följande:
    Vilket könshår? Ditt eller någon annans?

Världen är absolut spännande. Kan ju bara tala för mig själv här men jag gillar absolut många fler saker än en och har dessutom simultanförmåga och är relativt multifunktionell överlag.

Den ena delen av livet måste inte utesluta andra delar av livet.
    Sug du.......................jag har annat för mig.
  • Anonym (ha d fh h jj vh jj)
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 21:05:52 följande:
    Sug du.......................jag har annat för mig.
    Vet ju vem jag skulle välja. haha
  • livserfaren
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 19:23:45 följande:

Ursäkta men jag blev just magsjuk..................................urk

sötnosen hur är det med magen spyr du nu eller, kan vi prata bara du och jag, skulle verkligen vilja det det nu, förstår att du inte mår bra, vill gärna prata sugteknik med dig, kram,
Svar på tråden Lära sig suga kuk?