• Anonym (Elina)

Lära sig suga kuk?

Hej!

Jag undrar hur man kan lära sig suga kuk och om ni har några tips. Jag vet inte om jag kommer klara det bättre eller inte, men behöver tips från andra.

Jag har provat några gånger så klart, men jag får lätt kväljningar och känner det som att jag har svårt att andas typ.. skulle gärna vilja lära mig, för killar gillar det ju mycket.

Också ett problem när jag har gjort det så har jag varit tvungen att spotta ut det direkt efteråt för det har känts så slemmigt/konstig smak..

Några råd?

• Svar på tråden Lära sig suga kuk?
  • HäckHäxan
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 21:05:52 följande:
    Sug du.......................jag har annat för mig.
    Åh tro mig jag suger, bra dessutom, en konstform jag har absolut koll på bland flera andra, världen är ju som sagt fylld med konstformer. Solig

Njut av ditt andra, må väl, lev väl och ha en absolut fantastisk helg.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Voodoodoll
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 20:55:22 följande:
    Om du lärt dig självrespekt så hade inte ditt livselixir varit att suga pisskuk utan du hade förkovrat dig inom andra konstformer. Du vet det är en stor spännande värld därute bakom könshåret.
    Utesluter det ena det andra menar du? Dygnet har liksom 24 timmar...
  • Anonym (Tilda Trött)
    Voodoodoll skrev 2014-09-19 21:12:21 följande:
    Utesluter det ena det andra menar du? Dygnet har liksom 24 timmar...
    Jo förvisso men ser man det som en ädel konst att kunna suga pisskuk så är man rätt enkelspårig och jag tror inte att att den tjejen/kvinnan har mycket innanför pannbenet. Mannens njutning är prio ett och det gäller att ställa upp............kulturen får vänta.
  • livserfaren
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 21:53:08 följande:

Jo förvisso men ser man det som en ädel konst att kunna suga pisskuk så är man rätt enkelspårig och jag tror inte att att den tjejen/kvinnan har mycket innanför pannbenet. Mannens njutning är prio ett och det gäller att ställa upp............kulturen får vänta.

Ha en trevlig kväll sötnos.
  • krillesthlm
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 20:55:22 följande:
    Om du lärt dig självrespekt så hade inte ditt livselixir varit att suga pisskuk utan du hade förkovrat dig inom andra konstformer. Du vet det är en stor spännande värld därute bakom könshåret.
    du verkar vara bitter....hänt ngt speciellt ?
  • Voodoodoll
    Anonym (Tilda Trött) skrev 2014-09-19 21:53:08 följande:
    Är det så jävla kulturellt av dig att sitta på familjeliv och diskutera avsugningar då? Så enkelspårigt av dig...
  • krillesthlm
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 20:53:22 följande:
    Då har du högst troligen inte heller släppt alla hämningar och knullat skiten ur någon, för när du gör det med 24 cm kuk så får de allra flesta kvinnor ont på riktigt och då menar jag inte den där unsen eller nyansen av smärta som kan vara ren njutning. Utan ONT som i jävligt nästan förlamande ont på riktigt.
    krillesthlm skrev 2014-09-19 20:47:29 följande:
    men fått höra att jag har en stor sugvänlig fin kuk...sånt uppskattas såklartTungan ute
    Självklart, sug åt dig och var glad liksom, det finns ju många kvinnor som uppskattar stora kukar också. Jag är bara inte en av dem och jag har testat och vet att jag absolut föredrar en helt normal kuk i storlek. Där jag inte konstant behöver tänka på hur jag vinklar min kropp så han inte slår för hårt i mig oavsett ställning, där ingen av oss helt eller iaf väldigt sällan bara kan slappna av och knulla.

absolut att hämningar vart släppta
  • HäckHäxan
    krillesthlm skrev 2014-09-20 12:14:07 följande:
    absolut att hämningar vart släppta
    Gött. Skönt när man klaffar sådär. Hade dock inte funkat med mig och dig. Jag hade inte kunnat slappna av helt och hur man än vrider på det så är ju sex bättre om man kan det.
  • krillesthlm
    HäckHäxan skrev 2014-09-20 13:15:39 följande:
    Gött. Skönt när man klaffar sådär. Hade dock inte funkat med mig och dig. Jag hade inte kunnat slappna av helt och hur man än vrider på det så är ju sex bättre om man kan det.
    klart det är...sen kanske jag e ute o cyklar men kan el är fittor olika djupa?vart med om där det tagit i botten och halva kuken är kvar och även där hela kuken har gått in...
  • HäckHäxan
    krillesthlm skrev 2014-09-20 13:33:40 följande:
    klart det är...sen kanske jag e ute o cyklar men kan el är fittor olika djupa?vart med om där det tagit i botten och halva kuken är kvar och även där hela kuken har gått in...
    Jadå fittor är olika djupa precis som kukar är olika långa, fittan anpassar sig även till viss del och är lite flexibel även på djupet, finns ju dock en gräns för hur mycket den kan göra det. Har man samma partner så vänjer sig ju kroppen och anpassar sig, men som sagt den kan inte anpassa sig hur mycket som helst.

Jag skrev ju inte att din kuk var för stor för att vara elak utan för att jag vet att den helt enkelt är för stor för mig, levde 4 år med en kuk som är 23 cm och min kropp anpassade sig aldrig helt, även om saker ibland funkade för att vi både lärt oss trix längs vägen. Så jag föredrar absolut normalstora kukar, för jag vet att jag är 13,5 cm djupt plus några cm ev flexibilitet där om det skulle behövas. Hur jag är gör så kommer inte min kropp kunna trolla ihop 10 cm extra inne i mig.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Lära sig suga kuk?