BF Juni 2015
Hoppar gärna in i tråden plussade igår och har BF 26/6 (ändras säkert på RUL). Andra barnet.
Hoppar gärna in i tråden plussade igår och har BF 26/6 (ändras säkert på RUL). Andra barnet.
Fick gravid 2-3 på det digitala idag en vecka efter BIM. Då går det ju lite framåt ändå:)
förresten.. någon som har det som mig; någon timme efter jag ätit så känns det som ett sug i maggropen (magkatarr liknande) och jag är vrålhungrig! ont i magen om jag inte äter något som sedan går över till illamående om jag verkligen inte får i mig något..
märkligt men jag måste fråga!
Det kommer att vara 4 år (om allt går väl) mellan mina barn. Någon som vet hur en fyraåring brukar reagera på ett syskon?
Fick hem papperna från fertilitetsutredningen i veckan. Känns skitdumt att jag ringde och sen oväntat visar sig vara gravid några dagar senare. :/
Å så tråkigt att höra om er som oroar er :(
Jag kollade upp hur det var när jag väntade sonen. I v.6 började mina symtom avta och jag hade en liten blödning, fick också veta från BM att det nog var ett missfall. Ganska exakt två veckor efter att jag plussade var jag på ett ultraljud, alltså vecka 7, det syntes knappt något på skärmen. Sen började jag kräkas något hemskt och fick efter ytterligare två veckor se ett litet hjärta. Så det kan gå bra även om det känns helt hopplöst:)