BF Juni 2015

Vad roligt att det har gått bra för er på era undersökningar:)
Jag berättade för min mellanchef i veckan. Hon stöttade mig väldigt mycket och föreslog att vi skulle hålla detta hemligt ett tag för den högsta chefen och under tiden ska hon få dom att ordna en fast anställning och ett bättre löneavtal. Blev så lycklig att jag höll på att spricka :)
Hur kände ni er i v.10?
Kan man börja slappna av lite eller är det mesta rätt osäkert fortfarande?
Jag tänker mig att efter vecka 12-13 kommer man in i lite andra tankar. Man inser att man faktiskt är gravid och att det ska komma ett nytt liv till familjen.
Längtar så till vårt ultraljud i v.14. Det skulle vara den bästa julklappen någonsin att få se att allt ser bra ut. Vi har verkligen kämpat för detta och jag vet hur jag skulle orka om detta inte går bra.
Har fått låna en Caremaxx doppler och tror inte jag lyckas hitta hjärtljuden...Testade ändå väldigt långt ner på magen och får in hjärtljud men det låter inte sådär snabbt som alla säger att det ska göra, som en galloperande häst...låter nog mer som en normal puls. Är det möjligt att det är mitt egna hjärta jag hör?
Har testat vid två olika tillfällen men inte fått in något annat ljud än det. Någon här inne som testat?
Blir ännu mer nojig nu efter det här!
Vill jätte gärna hänga på i fb gruppen! Men lyckas inte kontakta tinkywinky! Nån som vill hjälpa mej? :)