BF Juni 2015
Är det någon som märkt av att symtomen blivit fler eller ökar ungefär när hjärtat börjar slå? Läste att det skulle vara ca 22-23 dagar efter befruktningen, så säg någon gång mellan vecka 6 och 7.
Är det någon som märkt av att symtomen blivit fler eller ökar ungefär när hjärtat börjar slå? Läste att det skulle vara ca 22-23 dagar efter befruktningen, så säg någon gång mellan vecka 6 och 7.
Är i vecka 10 nu och har märk en temphöjning och speciellt på kvällarna. Jag har börjar få upp mot 37.7 på kvällen och vanligen ligger jag på 36.5. Någon annan som känner sammma?
Bara ja som har en sen inskrivning? Är i v 10(9+4) å har inskrivning den 18/11 å då är vi i v 14(13+2)..
Vaknade tidigt i morse med inga symtom överhuvudtaget. Fick en liten oroskänsla och började googla lite. Men så fort jag kom upp och dagen började startade det igen. Väldigt ömma bröst, trött och ett vagt illamående. Är så hungrig men orkar inte laga något samtidigt som det luktar blä i kylskåpet.
Nojig som jag är var vi på ytterligare ett ultraljud, oj vad mycket som hänt på 4 veckor. Lillen sov tyvärr med vi fick höra hjärtat slå! Så underbart!!
v10+2
Åh så underbart, vi åkte in på akuten och fick göra VUL, ärtan mådde bra och hade växt som förväntat från sist.
Är så glad!
Gulkroppen är det
Fin bild <3
Är det någon som har erfarenhet av att ha blivit flyttad vid ett tidigt ultraljud?
När jag gjorde ultraljud i tisdags mätte den lill* 12mm. Läkaren sa att det motsvarar 7+2. Jag själv trodde att jag var i vecka 8+1.
Nu vet jag inte vad jag ska tro, hur långt gången är jag? Jag vet att det "bara" skiljer på knappt en vecka men det känns konstigt att följa utvecklingen i apparna när det kanske inte stämmer men den där inne.
Ska jag tro att ägget fäste sent och att jag var 7+2 i tisdags eller ska jag gå på sista mensens första dag och räkna att jag var 8+1?