BF Juni 2015
Jag går inte in på instagrsm längre pga alla matbilder. Ang håret så har jag kort-kort och alltid redo :)
Köpte mig seaband och postafen idag. Hoppas att det hjälper nu :)
Jag går inte in på instagrsm längre pga alla matbilder. Ang håret så har jag kort-kort och alltid redo :)
Även om ni som just nu mår illa kommer att störa sig på mig, så säger jag det ändå!
JAG ÖNSKAR ATT JAG MÅDDE ILLA, eller åtminstone kände något! Jag är i vecka 11 (10+3) och känner absolut ingenting - ingen trötthet, inget illamående, ingen ömhet, ingenting!
Jag går runt och är orolig hela tiden och är så rädd för att få höra att fostret har dött när jag ska på KUB 26/11. Jag gjorde ett VUL i vecka 9 och då slog hjärtat och bebisen växte som den ska. Men jag känner inte att det är en garanti att allt fortfarande är ok.
/En väldigt orolig själ som kämpat alldeles för länge för att det här ska gå snett.
Är så otroligt befriande lycklig över att postafen och seaband har hjälpt nu, 2 kg har jag gått ner på en vecka:O Tror mest att jag har mått dåligt idag pga jag varit hungrig men inte vågat börjat äta riktigt. Nu har jag fått i mig grönsakssoppa, fruktsallad, nyponsoppa och salta chips sedan kl 18, yeey! :)
Har inte varit sugen på kött sen jag blev gravid, är det vanligt? :)
Stekt mat och matos ska tydligen vara svårt att få i sig eller känna doften av om man mår illa och är gravid. Men nu kanske du börjar få tillbaka aptiten igen, verkar som det! Hoppas du kommer må mycket bättre! Jag har gått upp 0,5 kilo nu och är i v.11. Tryckte precis i mig en pizza..det var j*vligt gott! Mums! Fredag är fina de ;)
Känns som att ni är så himla långt före :/ är det vara jag som är i v.8?
Fick ett VUL på torsdag! Bara hålla tummarna nu. Det var absolut inga problem och hon lät lite bekymrad att det var min tredje graviditet på 1,5 år. Har haft lite små blödningar nu men det behöver inte betyda något.
Privat ul imorgon, v11+3. Skitnervös! Men om allt ser bra ut imorrn ska jag sluta nojja! Hoppas hoppas! Håll tummarna =)
Cravings tycker jag kommer och går, ändrar sig med varje vecka typ.. Lite som med humöret..
HATAR tanten i Yoggi-reklamen som låter så himla äckligt när hon dricker yoghurt direkt ur paketet (äckligt beteende dessutom) och vill bara slänga fjärren på tv-skärmen varje gång reklamen startar! Blir verkligen KOKANDE arg på henne!!
Varför gör man äcklig reklam när man vill att folk ska köpa ens livsmedel?
Suck, hormoner..
Var på VUL idag och allt såg bra ut. En sån lycka<3 dagarna stämde exakt och jag ska även få komma tillbaka i v.14 om 6 veckor för återkontroll. Ingen speciell anledning utan bara för att kolla att allt fortsätter som det ska. :)