• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • micra
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 21:48:12 följande:

Mf igen så jag går ur gruppen.

Åh nej. Beklagar. :(

Hoppas du är ok!
  • pottan
    Baby Doll skrev 2014-11-04 13:00:05 följande:

Hej tjejer!

Jag viskar lite lätt, för detta är inget som jag gått ut med ännu. Ni som kanske känner mig eller läser min blogg, avslöja mig inte är ni snälla.

Jag väntar mitt 7:e (!) barn och är beräknad till Juni, helt galet och så overkligt!

Mina barn är mellan 0-6 år.

Får jag vara med här?

I sånt fall vore det jätte kul att veta lite om er, jag har inte hunnit läsa igenom något ännu

Men wiiie vad kul, läser din blogg dagligen och tycker den är så mysig, minns att sist du var gravid var jag så avis för jag har vart bebissugen länge och nu är det äntligen dags om allt går som det ska :)

Grattis till sjuan!
  • MakeitHappen

Det har varit kul att "lära känna" er men det blir att jag lämnar gruppen nu då jag fick MF igårkväll =/ 

• carolinheiner
    MakeitHappen skrev 2014-11-05 07:20:36 följande:

Det har varit kul att "lära känna" er men det blir att jag lämnar gruppen nu då jag fick MF igårkväll =/ 

Stackare lider med dig!!.. Lycka till i framtiden..
  • avenell

Pyret 85 och MakeitHappen, jag beklagar era missfall. Jag vill ändå önska er lycka till i fortsättningen!

• avenell
    VioloLaviose skrev 2014-11-04 20:13:25 följande:

Hej. Var på vul igår. En liten böna med fladdrande hjärta. <3

Åh vad härligt, stort grattis!

Vilken vecka är du i?
  • Diamant

Pyret85 och Makeithappen, beklagar!

Hoppas ni är okej! Kram

• Lilindski

Pyret 85 och MakeitHappen, är så ledsen för eran skull, styrkekramar!

Har nu bokat in privat UL på torsdag nästa vecka (är då 9+4), detta då jag inte längre känner av några symtom (hade inte många eller särskilt starka till att börja med) vilket skrämmer mig. Såg ett hjärta slå i 7+0 men har nu hört lite för många berättelser om hur saker och ting kan ändras väldigt snabbt? känner att jag måste få veta.

Kramar till alla er andra, ta hand om er!