• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Wilbes
    Nillan77 skrev 2014-11-04 17:50:29 följande:

Appropå försäkringen på Folksam. Den utökade kostar ca 1000 kr i engångsbelopp och får man foglossning får man ut 1000 kr. De graderar inte hur mycket foglossning man har men man ska skicka in journalen från MVC. Står det om foglossning innan försäkringen tecknades får man ingenting alls. Med första barnet fick jag pengar, men med andra barnet fick jag inte pga att det började för tidigt.

Då måste jag kolla med min bm om jag nämnde de sist oxh om hon skrev nått... jävla skit i såna fall.. iofs sa jag bara att jag hade känningar oxh menade på att de kunde va så i början men inte betydde att de skulle bli värre vilket de har blivit så är ju inte säkert att hon har noterat de...
  • Wilbes
    micra skrev 2014-11-04 17:42:51 följande:

Ja det är verkligen det ultimata. :)

Jag är föräldraledig fram till januari, sen kommer jag också plugga på distans. Det känns i alla fall betryggande att veta att man kommer kunna fullfölja sina planer.

Vad pluggar du?

Marknadsföring, företagsekonomi, administration och matematik 3b; -)
  • semne
    VioloLaviose skrev 2014-11-04 20:13:25 följande:

Hej. Var på vul igår. En liten böna med fladdrande hjärta. <3

Underbart! Grattis!!
  • Seniorita
    Nillan77 skrev 2014-11-04 21:28:59 följande:

Någon här som bor i Östersundstrakten?

Jag gör det!
  • Haggstrom
    Pyret 85 skrev 2014-11-04 21:48:12 följande:

Mf igen så jag går ur gruppen.

Beklagar!! Lider med dig!