Junimammor 2015
Hej alla ni som kommer att bli mamma i juni 2015.Här kan vi samlas och prata om allt som rör graviditet, familjeliv, slemproppar, krämpor etc

Kan någon av er bli vän med mig på fb så jag kan starta gruppen? Verkar tydligen behöva lägga till någon direkt. Heter Isabella Gidlund och pussar på min nyblivna man på profilbilden :)
För att ni ska kunna bli medlem i gruppen måste någon som redan är medlem bjuda i er. Så ni som vill vara med kan lägga till mig så bjuder jag in och sen tar jag bort er från min vänlista :)
Vi kan väl vara kvar här också? Jag är en av de udda människor som INTE har Facebook (!), ja vi finns :D!
Vi kan väl vara kvar här också? Jag är en av de udda människor som INTE har Facebook (!), ja vi finns :D!
Jag är kvar här också!
God morgon på er tjejer. Idag går jag in i ny vecka 5+0. Kan dock vara 6+0, äl-stickorna visade ingen stegring under cykeln jag blir gravid och min cykel är allt mellan 28-32(35) dagar... 31/10 ska vi på vul så då bör vi få datum:)
Hur mår ni? Vilken vecka är ni i?
Jag har ömmande bröst som blir mer ömma typ varannan dag. Illamående som kommer och går. Svullen om magen. Luktkänslig. Från och till drar det i livmodertrakten. Ländryggen spökar oxå. Trött är jag oxå. I snitt somnar jag kl 21 om kvällarna :D
God morgon på er tjejer. Idag går jag in i ny vecka 5+0. Kan dock vara 6+0, äl-stickorna visade ingen stegring under cykeln jag blir gravid och min cykel är allt mellan 28-32(35) dagar... 31/10 ska vi på vul så då bör vi få datum:)
Hur mår ni? Vilken vecka är ni i?
Jag har ömmande bröst som blir mer ömma typ varannan dag. Illamående som kommer och går. Svullen om magen. Luktkänslig. Från och till drar det i livmodertrakten. Ländryggen spökar oxå. Trött är jag oxå. I snitt somnar jag kl 21 om kvällarna :D
Någon som sitter på ett bra tips mot svullen mage? Känns sådär att se ut som jag gjorde i v20 sist när det bara är v8 :/