Junimammor 2015
Hej alla ni som kommer att bli mamma i juni 2015.Här kan vi samlas och prata om allt som rör graviditet, familjeliv, slemproppar, krämpor etc

Hej! Hoppar gärna in jag med :) enligt senaste mens är jag i v6 nu (5+3) och bf 7 juni. Har en dotter på 2,5 år så det här är andra barnet
Usch känner att smått illamående är på ingång igen.. O såg att jag fått lite finnar, kan de redan komma eller är de inbillning att de beror på grav?!
Hej! Hoppar gärna in jag med :) enligt senaste mens är jag i v6 nu (5+3) och bf 7 juni. Har en dotter på 2,5 år så det här är andra barnet
Usch känner att smått illamående är på ingång igen.. O såg att jag fått lite finnar, kan de redan komma eller är de inbillning att de beror på grav?!
Välkommen och grattis Isabella89!
Min hud är oxå fetare, främst under luggen men det går ju att dölja - haha
Kräks har jag inte heller gjort o hoppas inte jag kommer göra..
Härligt att ha lugg, nästan så jag får skaffa mig de med så man kan dölja haha
Tack så mycket!
Hade varit praktiskt med lugg men få jag haft det i perioder så vet jag att jag skulle ångra mig ganska fort om jag klippte mig :)
Tack så mycket!
Hade varit praktiskt med lugg men få jag haft det i perioder så vet jag att jag skulle ångra mig ganska fort om jag klippte mig :)
Utifrån era egna uträkningar- när har ni bf?
Bf här bör vara runt 20 juni. Kan bli en midsommarbebis mao.
Dock kom dottern i v.36+4 så jag ställer nog in mig på sen majbebis just in case. Bara för det blir det väl en julibebis;)
Utifrån era egna uträkningar- när har ni bf?
Bf här bör vara runt 20 juni. Kan bli en midsommarbebis mao.
Dock kom dottern i v.36+4 så jag ställer nog in mig på sen majbebis just in case. Bara för det blir det väl en julibebis;)