Junimammor 2015
Hej alla ni som kommer att bli mamma i juni 2015.Här kan vi samlas och prata om allt som rör graviditet, familjeliv, slemproppar, krämpor etc

Hoppar in här, tog ett test igår fm och innan jag hann dra upp byxorna va det ett starkt plus.
Har en plutt sen innan som fyller 3 imorgon
Tack så mkt :)
Hur mår alla?
Jag har mått illa hela morgonen och är lite jobbigt o jobba.. Förra grav mådde jag prima så inte van vid detta.
här kommer en bild på två test. Det högst upp är taget igår kl 17.17 med ca 6h-urin (bim-4).Det längst ner är taget idag kl.10.15 med 3-4h urin (bim-3). Jag tycker att det redan ger ett starkare utslag:) Hur som helst så är jag gravid. Har lite svårt att fatta!!!!
Jag har värk i ryggen och i magen. Känner mig typ konstant kissnödig men det tror jag beror både på rygg och magvärken. Jag var lite illamående imorse innan frukost. Jag kan redan pressa ut några droppar bröstmjölk =O
Vad roligt det är att läsa om andra som plussar samtidigt!! :D
Här är mitt BIM +1.
Är väldigt trött, mår lite illa men har ännu inte spytt - peppar peppar :D
Vad roligt det är att läsa om andra som plussar samtidigt!! :D
Här är mitt BIM +1.
Är väldigt trött, mår lite illa men har ännu inte spytt - peppar peppar :D
Detta är mitt plus, dagen efter beräknad mens.. Visste inte att de kunde bli så starkt så fort
Detta är mitt plus, dagen efter beräknad mens.. Visste inte att de kunde bli så starkt så fort
Joooo "jadu" - härligt!!! :D
Usch känner att smått illamående är på ingång igen.. O såg att jag fått lite finnar, kan de redan komma eller är de inbillning att de beror på grav?!