Junimammor 2015
Hej alla ni som kommer att bli mamma i juni 2015.Här kan vi samlas och prata om allt som rör graviditet, familjeliv, slemproppar, krämpor etc

Enligt uträknaren här på fl så ska jag ha bf 15/6.
Min lille kom en vecka tidigare så jag "räknar" väl med de denna ggn med.. Hoppas bara det inte tar lika lång tid denna gång.
Från att värkarna börja tills han ville ut tog de allt som allt 34,5 timme plus att han blev dålig i slutet och hans hjärtfrekvens sjönk o va svår att komma tillbaka, jag hade tur att jag lyckades få ut honom själv men va på håret att de blev ett akut kejsarsnitt.
Förra gången var det en septemberbebis som blev en oktoberbebis ;)
Den här gången har vi BF 13-14 juni och jag hoppas på en maj-bebis istället ;)
Enligt den kinesiska ägglossningskalendern så är det en flicka i magen även denna gång. Vet att man ska ta den med en nypa salt men den stämde på dottern, mig, syrran, pappa, min man och hans två syskon, dotterns kusin och mina två närmaste kusiner.
Vad ska ni få enligt kalendern på Bli mamma ;)?
Enligt den kinesiska ägglossningskalendern så är det en flicka i magen även denna gång. Vet att man ska ta den med en nypa salt men den stämde på dottern, mig, syrran, pappa, min man och hans två syskon, dotterns kusin och mina två närmaste kusiner.
Vad ska ni få enligt kalendern på Bli mamma ;)?
Hej på er! Följer med er här :) Plussade 9 okt och beräknad bf är 15/6. Har en son på 14mån. Ska bli roligt med ett syskon till honom :)
Hej på er! Följer med er här :) Plussade 9 okt och beräknad bf är 15/6. Har en son på 14mån. Ska bli roligt med ett syskon till honom :)
Tack! :)