• NICU

Junimammor 2015

Hej alla ni som kommer att bli mamma i juni 2015.
    Här kan vi samlas och prata om allt som rör graviditet, familjeliv, slemproppar, krämpor etc Skrattande
  • Svar på tråden Junimammor 2015
  • josefinenorman
    emmarebecca skrev 2014-10-16 17:54:19 följande:

Vad säger ni om att starta en grupp på fb för oss juni mammor? Såklart sluten och jätte hemlig :)

Tycker det är en jätte bra ide!
  • NICU

Fast i den gruppen är det ju en massa som har BF i maj också? :)

• emmarebecca
    NICU skrev 2014-10-16 18:24:15 följande:
    Jag har funderat på det också ;)
    Gjorde likadant med vår BF-tråd från September 2012 ;)
    Hur går man till väga för att skapa en sån grupp?? Kan man göra så att den är jätte hemlig så ingen utomstående kan se? Har nämligen inte tänkt gå ut med grav på några veckor :)
  • josefinenorman
    emmarebecca skrev 2014-10-16 20:02:03 följande:

Hur går man till väga för att skapa en sån grupp?? Kan man göra så att den är jätte hemlig så ingen utomstående kan se? Har nämligen inte tänkt gå ut med grav på några veckor :)

Jag kan skapa en och göra den hemlig för att sedan bjuda in er om ni vill? :)
  • Isabella89

Jo, just det :) har inte tänkt på det ;)

Men den gruppen är hemlig och det syns inte att man är medlem och den går inte att söka på. Bra när man inte vill vara offentlig :)

Det vi fick göra i den var att bli vän med admin så hon kunde lägga till oss och sen tog hon bort en som vän när det var klart.

Kan skapa en sån grupp om ni vill? Har gjort hemliga/dolda grupper förr :)

• AnonymaKlara

Hemskt gärna en dold Facebook-grupp! Det får ni gärna ordna :)

• AnonymaKlara
    emmarebecca skrev 2014-10-16 17:27:46 följande:
    Jag mår sjukt illa heela tiden, verkligen konstant, (mådde knappt illa med sonen så detta är nytt för mig) är trött hela tiden, brösten ömmar o blivit jätte stora, extra mkt flytningar , växtvärk, yrsel och kallsvettig till o från

Jag går in i vecka 8 på söndag o är nästan ett vrak , hoppas att de vänder snart!
    När kom ditt illamående? :)
  • Isabella89

Kan någon av er bli vän med mig på fb så jag kan starta gruppen? Verkar tydligen behöva lägga till någon direkt. Heter Isabella Gidlund och pussar på min nyblivna man på profilbilden :)

Svar på tråden Junimammor 2015