• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    nassu skrev 2014-11-02 07:56:39 följande:

Kan jag hoppa in här? Är idag i v 7+0 och har bf 18-19 juni. Har haft problem med blödningar och är sjukskriven. Vi har varit på två Vul p.g.a det men allt har sett bra ut! Vi har försökt få syskon i 2år och nu i vänta på vårt andra ivf blev vi plötsligt gravida på naturlig väg! Grattis alla till era pluss!!

Har du blödit mkt? Roligt att ni lyckades själva :)
  • Emeeliiee

Välkomna :)

Måste bara säga, det är sjukt kul när man upptäcker att andra har samma sug som en själv- jag har ätit hallonkräm m mjölk till frukost i två veckor nu :) Typ det enda jag inte mår illa av.

Övrigt: gick in i v 9 igår, mår illa, tröttheten har gått över (den värsta), tuttarna ömmare än någonsin, extreeemt luktkänslig.

• nassu
    nygift skrev 2014-11-02 13:13:35 följande:

Har du blödit mkt? Roligt att ni lyckades själva :)

Jg har haft spottings allt sedan jag plussat och en gång haft färsktblod... Hade lite liknande då jag väntade sonen. Nu verkar det ha blivi bättre med det. Äter progesteron nu. Ja.superkul att vi lyckades själva efter lång tid av försök! Knappt så att jag kan tro det.
  • dalin79

Jag hade grym mensvärk på dagen igår och på kvällen blev det en blöt brun fläck i trosan. Sedan dess fått lite brunt på pappret vid toabesök. Hoppas det ej är mf. Jag är i v.5+3.

• nassu

Hoppas inte, men jag har som sagt haft spottings i 2veckor och även färskt blod och vår bebis lever.. Åtm. när vi såg på VUL i fredags. Håller tummarna!

• Bubblan2014

Jag är i vecka 10. Är 9+3 idag. Är några av de närmaste som vet. Men resten får veta efter vecka 12. Börjar må bättre nu, men tiden går ju så sjukt långsamt just nu!

• Missyk

Åh, va kul att få byta tråd :) Trevligt med sommarn barn!

Det blir en fin julklapp i år till familjen!

• nygift
    MakeitHappen skrev 2014-11-02 20:51:03 följande:

Fler som är trötta på kvällarna? Som nu ligger jag och gäspar och höll på att somna :o

Kvällarna är jag trött men värre på.morgonen då jag har sovit bort hela fm haha sen har jag haft en extrem yrsel känns som jag ska svimma ibland
  • Maria86
    Emeeliiee skrev 2014-11-02 13:33:26 följande:

Välkomna :)

Måste bara säga, det är sjukt kul när man upptäcker att andra har samma sug som en själv- jag har ätit hallonkräm m mjölk till frukost i två veckor nu :) Typ det enda jag inte mår illa av.

Övrigt: gick in i v 9 igår, mår illa, tröttheten har gått över (den värsta), tuttarna ömmare än någonsin, extreeemt luktkänslig.

Haha, är så roligt med krämen. Har en kompis som är gravid som också har samma sug efter just kräm, märkligt det där =)

Gick också in i vecka 9 igår, haha. Tycker också att den absolut värsta tröttheten känns som den börjar gå över. Är också enooooormt luktkänslig, usch, allting luktar. Känner mig som en blodhund =)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015