• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Emeeliiee
    nygift skrev 2014-11-03 18:26:24 följande:
    Nix inte upplevt men har märkt att jag har fått sjukt mkt tovor sjukt irriterande haha. Idag gick vi ut med nyheten lite mer berättade för pappa o han hade redan märkt de på min kropp han sade att min mage vuxit haha

Haha, märkligt det där.. Jasåå? Känner du själv att det syns på dig? Jag känner mig svullen långt ner i magen, särskilt om kvällarna, skulle vilja säga att det syns på min mage att jag är preggo, men det går lätt att dölja med oversize-kläder.

Ni andra i tråden - har ni fått ngn liten minikula ännu? :)

• MakeitHappen
    Ellonbellon    nej visseligen inte men första barnet då är man nojjig om allt. iaf jag tydligen :)   mvcs telefontid var stängd när jag försökte ringa innan o höra med dem
  • nygift
    Emeeliiee skrev 2014-11-03 18:34:18 följande:

Haha, märkligt det där.. Jasåå? Känner du själv att det syns på dig? Jag känner mig svullen långt ner i magen, särskilt om kvällarna, skulle vilja säga att det syns på min mage att jag är preggo, men det går lätt att dölja med oversize-kläder.

Ni andra i tråden - har ni fått ngn liten minikula ännu? :)

Haha så coolt alltså jag känner mig svullen men inte så att jag tycker att de syns har märkt att kläderna inte sitter lika bra men går ofta runt i mjukisbyxor haha min man sa nyss att de har börjat synas magen har blivit större än vanligt haha är ju överviktig så trodde inte de skulle börja synas så snabbt :)
  • nassu

Jag har väldigt svullen mage och tycker kläderna känns obekväma.. Men nån gravidmage kan man inte tala om för mej.. är nog svullen bara.
    Men sjukt hungrig är jag hela tiden! Förra veckan ville jag inte äta mycket.. mår dåligt fortfarande men är nu hungrig stup i kvarten. Skulle inte vilja gå upp i vikt lika mycket som senast...

• JossanRy

Min mage är hemsk just nu. 7+3 och det syns. Jag antar att det är svullnad men det ser ändock roligt ut i vissa kläder. Vi har ju valt att vänta med att berätta för omgivningen så den där magen är lite i vägen :)

• hemligönskan

Min mage är också svullen. Har gått upp 2 skärphål haha. Men har börjat må mycket dåligt på kvällarna nu. Som att jag vore sjuk i typ influensan, Blä. Många i min omgivning vet om att jag är gravid i alla fall. Får världens bästa stöd och det är så skönt.

• Nathalie8906

Hej hoppar gärna in här. En sommarbebis tidigt i juli väntas. :)

Plussade i fredes och känns fortfarande overkligt. Nästan som att man ljuger bara för att jag inte har några symptom. Eller ja.. liiite ömma bröst när man tar på dem. Och en aning tröttare. Men om det är pga att jag är gravid eller förkyld vet jag inte..

Finns nere i Skåne förresten. Var är alla ifrån? :)

• nygift
    Nathalie8906 skrev 2014-11-04 11:03:35 följande:

Hej hoppar gärna in här. En sommarbebis tidigt i juli väntas. :)

Plussade i fredes och känns fortfarande overkligt. Nästan som att man ljuger bara för att jag inte har några symptom. Eller ja.. liiite ömma bröst när man tar på dem. Och en aning tröttare. Men om det är pga att jag är gravid eller förkyld vet jag inte..

Finns nere i Skåne förresten. Var är alla ifrån? :)

Välkommen :) har fortfarande känslan av att de är overkligt känner inte så mkt lite illamående ibland lite ont i brösten ibland o lite sånt. Jag är i från Västerås:)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015