• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • hemligönskan

Är också väldigt luktkänslig nu. Klarar av färre o färre maträtter, Suck! Har ont i magen o mår lite konstigt. Men imorgon är det v 9 vilket jag känner mig lycklig över!:)

• nygift

Tycker tiden går ganska fort ända :)

• Ellonbellon

Är i vecka 5 nu (4+2) och jag känner mig glad för var dag som det inte kommer blod. Puh!

Jag försöker äta bra men åt så klart en typ av skinka idag, man blir ju så orolig, fast jag tror inte det är någon fara.

Har varit väldigt trött i en vecka, men tycker det har lättat lite idag. Fast kan ha fel... vi får nog bara vänta och se! Tuttarna gör bara mer och mer ont för var dag och "mensvärken" kommer och går.

Och jag borde få mitt barn omkring den 8 juli :) En riktig sommarbebis alltså!

• Missyk
    Ellonbellon skrev 2014-11-02 22:19:25 följande:

Är i vecka 5 nu (4+2) och jag känner mig glad för var dag som det inte kommer blod. Puh!

Jag försöker äta bra men åt så klart en typ av skinka idag, man blir ju så orolig, fast jag tror inte det är någon fara.

Har varit väldigt trött i en vecka, men tycker det har lättat lite idag. Fast kan ha fel... vi får nog bara vänta och se! Tuttarna gör bara mer och mer ont för var dag och "mensvärken" kommer och går.

Och jag borde få mitt barn omkring den 8 juli :) En riktig sommarbebis alltså!

Svårt att ta in att man.är gravid :)
  • Ellonbellon
    Missyk skrev 2014-11-02 22:29:17 följande:
    Svårt att ta in att man.är gravid :)
    Verkligen! Tror det kommer mer nåar det syns att man är gravid och inte bara en uppsvälld tjockis ;)
  • MakeitHappen

Kom rosa blod på pappret idag. Hoppas det är nidblödning och inget annat..

Hur länge kan de hålla på? När ska man börja oroa sig? :o

• dalin79

Fortfarande ljusbrunt på pappret vid toalettbesök, dock inget eller bara pyttefläck på trosskyddet. Inte någon smärta direkt utan mest molande. Ska försöka vila mycket under dagen idag och hoppas på att pyret där inne mår bra.

Svar på tråden Sommarbebisar 2015