• livserfaren

telefonsex

Vad mysigt med riktig telefonsex nu, skulle vara såå skönt.

• Svar på tråden telefonsex
  • Anonym (myshörnan)

brukar ringa till myshörnan när jag vill ha telefonsex, finns mycket gubbar där men bortsett från alla dom finns det oftast några härliga snubbar man kan prata med där. 

• Anonym (Kelgrisen58)
    livserfaren skrev 2014-11-23 14:54:02 följande:

Tycker telefonsex ska vara gratis även för killar/män.

Horor också va? Tror inte nån vill jobba gratis med att lyssna på ditt flåsande.
  • livserfaren
    Anonym (Kelgrisen58) skrev 2014-11-23 15:16:08 följande:
    Horor också va? Tror inte nån vill jobba gratis med att lyssna på ditt flåsande.
    kan inte du ha ett eget alias istället för att använda mitt gamla,står fast vid vad jag skrev,sen kan du väl vara lite snäll och inte bara skriva en massa skräp.
  • Anonym (myshörnan)

jaha, visste inte att det kostade för män. Finns det inte någon annan sån där "hetalinjen" grej som inte kostar  ? 

• livserfaren
    Anonym (myshörnan) skrev 2014-11-23 15:46:02 följande:

jaha, visste inte att det kostade för män. Finns det inte någon annan sån där "hetalinjen" grej som inte kostar  ? 

jo dom har startat om heta linjen igen slå på google men jag har bara varit där nångång,det verkade inte vara lika kul,däremot var jag mycket där på 94-96 tyckte det var riktigt kul,är du tjej eller kille,nyfiken bara.
  • Anonym (myshörnan)
    livserfaren skrev 2014-11-23 16:03:16 följande:
    jo dom har startat om heta linjen igen slå på google men jag har bara varit där nångång,det verkade inte vara lika kul,däremot var jag mycket där på 94-96 tyckte det var riktigt kul,är du tjej eller kille,nyfiken bara.
    Hade jag varit kille så hade jag nog vetat att det kostade pengar att ringa in till myshörnan FlörtDrömmer
  • livserfaren
    Anonym (myshörnan) skrev 2014-11-23 16:07:13 följande:

Hade jag varit kille så hade jag nog vetat att det kostade pengar att ringa in till myshörnan 

Hur gammal är du, om du är tjej finns det väl massa möjligheter att ringa gratis bara att slå på google eller kontakta mig, jag är en härlig snubbe.
  • Anonym (myshörnan)
    livserfaren skrev 2014-11-23 16:14:55 följande:
    Hur gammal är du, om du är tjej finns det väl massa möjligheter att ringa gratis bara att slå på google eller kontakta mig, jag är en härlig snubbe.
    Ja det är gratis att ringa för tjejer, jag menade att jag inte visste att det kostade för killar. Du hittar nog någon kvinna att snacka med ska du se.
  • livserfaren

Har redan tjejer som jag både skriver och pratar med,så jag klarar mig.tack ändå för omtanken.

Svar på tråden telefonsex