• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Cvs
    MissJP skrev 2015-01-30 19:20:59 följande:
    Varför tror de på en pojke? :)

Haha ja.. det är lång tid att vänta. Med dottern var det ingen tvekan att jag ville veta.. mest för att jag ville ha en flicka så himla gärna. Den här gången kvittar det! Men det känns fel att ens tänka flicknamn.
    Min sambo har en liten kille sen innan, men inte med mig. så den teorin känns lite svag :P Därför tror dem på kille igen. 
  • familjenl
    MissJP skrev 2015-01-30 18:15:43 följande:

Med dottern mådde jag prima.. nu har jag alla problem möjliga. Det är garanterat en pojke haha. Jag har trott sedan start att det är en pojke.. känns konstigt liksom att det skulle komma ut en tjej. Men den här gången får det bli en överraskning :)

Har ni något på känn?

Inte direkt, men jag har alltid tänkt att jag skulle få minst en son i framtiden så jag var lite inställd på det förra gången men ut kom en flicka. :) Vi tog inte reda på det då men den här gången ska vi göra det! Vi är för nyfikna nu och har problem med tjejnamn så vi vill veta. :) men jag kommer nog inte våga lita på könet förrän jag ser det med egna ögon när den kommer ut ändå ;)
  • Fippla

Tänkte ställt frågan om bröst!

Mina har det inte hänt mycket med, var ömma i början men inte nämnvärt sen...

Jag som sett fram emot att få stora boobies!! Men icke... Inte än iaf!

Läst om tjejer i samma vecka som jag som redan bytt bh-storlek x flera!!

Dumt att läsa om andra egentligen!!!

• Fippla

Förut har jag alltid tänkt att jag ska ha en flicka! Men nu vet jag inte, kanske är det en pojke!! Det kvittar vilket! Men min morfars namn dök upp i huvudet häromdagen och det namnet fastnade vi båda för. Kanske ett tecken!

• Julle86

När jag var gravid med sonen mådde jag inte alls såhär illa, visst jag kräktes ibland men nu är jag konstant illamående och har även fått mycket halsbränna. Jag gissade på att det var en flicka sist.. så nu vågar jag inte gissa igen hihi :)

• Minxy
    Fippla skrev 2015-01-30 20:17:27 följande:

Ja det är så himla olika. Jag bytte från 65 E till 65 G redan i v.8.

Nu är jag i v.12 och måste byta upp en till storlek :(

Blir dyrt och tungt..
  • Cvs
    Fippla skrev 2015-01-30 20:17:27 följande:

Jag har också läst runt lite, om viktuppgång, olika magar, brösten, finare hy, glansigare hår osv. Har kommit fram till att det inte är någon ide att lägga ner energi på det mer. Alla är vi olika :) 
  • Rosenbebis
    Cvs skrev 2015-01-30 14:10:16 följande:

Redan för några veckor sedan började mina vanliga byxor kännas tighta. Jag försökte en dag tränga mig på ett par jeans,vilket slutade i uppknäppta byxor nästan hela dagen ( hann knappt fram till jobbet innan det spände för mkt) 

Hur är det för er?

Ja går in i v.14 imorgon och har redan börjat använda mammabyxor. Jag vet att det inte är bebisen som gör magen större. Obeskrivligt skönt att få plats i byxorna :) 

V 13+1 idag och tänkte försöka hitta mammabyxor nu på söndag. Är det hm som gäller om man ska köpa i butik? Någon som har koll på utbudet där?
  • Cvs
    Rosenbebis skrev 2015-01-30 20:58:43 följande:
    V 13+1 idag och tänkte försöka hitta mammabyxor nu på söndag. Är det hm som gäller om man ska köpa i butik? Någon som har koll på utbudet där?
    Jag köpte mina från hm och är super nöjd. mjuka och sköna och inte speciellt dyra, 249 kr kostade dem jag köpte :) 
    Men måste säga i övrigt är utbudet klent på hm när det gäller mammakläder. så om du hittar nån annan affär på din jakt på söndag skriv gärna :)
  • Sommar15
    Rosenbebis skrev 2015-01-30 20:58:43 följande:

Jag köpte från asos.com, mkt roligare utbud där än de tantiga svenska kläderna, och man slipper den där läskiga jättemudden på byxorna. Billigt är det också och snabb leverans!
Svar på tråden Bf Augusti 2015