• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Agnesmaria

Usch vad jobbigt:/ men skönt att höra att det vände/ vänder tillslut :) sjukskrivning känns som en bra idé att få just nu bär man ej funkar som man ska. Jobbar som förskollärare. Så barnen undrar ju varför jag är på toa hela tiden :)

Chasingdreams skrev 2015-01-29 18:50:34 följande:

Jag mår också hemskt illa. Är i vecka 12 nu. Tar lergigan 25 och lergigan comp dagligen, men kräks ändå... Har varit sjukskriven i en månad nu, fick nyss förlängt två veckor till. Med sonen blev illamåendet något bättre i vecka 14, även om jag kräktes till vecka 18. Hoppas det vänder för dig snart!

• BF2015

Jag är alldeles ny här på forumet. är så glad över att få läsa allas kommentarer kring era bebisar. Önskar er all lycka!! :)

Jag är i vecka 10 (9+4) och har fått otroliga problem med höften, min BM missänker foglossning eller ichias. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara smärtan men det hugger i höften, strålar i benet och jag får svårt att stödja på vänster ben/fot.. En dag kändes det som om jag skulle svimma av smärtan.

Jag ska få träffa min BM imorgon och efter det en sjukgymnast..

någon som känner igen sig? Vet vad som kan underlätta så man kan slippa dessa strålningar och slippa knäsvagheten eller svårigheten att ta sig upp ur säng, stol och soffa?

Känner mig som världens sämsta sambo då han jag bor med får sköta allt här hemma då jag bara går och lägger mig direkt när jag kmr hem från jobbet.

• TyckOmMig

Så var KUB gjort idag och bägge bebisarna är perfekta fick bra siffror och fina bilder så ännu en milstolpe är nu avklarad.