BF2015 skrev 2015-01-29 22:40:51 följande:
Jag är alldeles ny här på forumet. är så glad över att få läsa allas kommentarer kring era bebisar. Önskar er all lycka!! :)
Jag är i vecka 10 (9+4) och har fått otroliga problem med höften, min BM missänker foglossning eller ichias. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara smärtan men det hugger i höften, strålar i benet och jag får svårt att stödja på vänster ben/fot.. En dag kändes det som om jag skulle svimma av smärtan.
Jag ska få träffa min BM imorgon och efter det en sjukgymnast..
någon som känner igen sig? Vet vad som kan underlätta så man kan slippa dessa strålningar och slippa knäsvagheten eller svårigheten att ta sig upp ur säng, stol och soffa?
Känner mig som världens sämsta sambo då han jag bor med får sköta allt här hemma då jag bara går och lägger mig direkt när jag kmr hem från jobbet.
Vet du vilken sida du hade ägglossning? Det kan vara så enkelt att det är gulkroppen som ställer till det. Nu är den stor och kan göra riktigt ont. Speciellt om det är en cysta på den. Lyckligtvis så försvinner gulkroppen snart! Hoppas att det ordnar sig vad det ön är :) Jag har själv stora problem med smärta och strålande ner i benet.