Anton Chigurh skrev 2014-12-30 13:39:18 följande:
Jag tror nog att Celine klarar av att läsa, utan några som helst problem med att ta till sig innebörden av dina inlägg...
Citerat från inlägg nr 52. Ditt...inlägg, Dh
Notera min kursivering, fetmarkering, och framför allt, min understrykning.
Inlägget då:
"Du tänker för mycket. Det finns två lösningar.
1) Fler kvinnor. När man som man har alternativ kan inte en kvinna ställa krav längre, det tar ifrån henne den sexuella makten som eklusiv sex ger henne. Bästa alternativet, eftersom kvinnor är inställda på sexuell konkurrens och kommer att använda sin sexualitet för att vinna.
2) Ställ krav på ett sätt som inte går att säga nej till. Gör det helt övertydligt från dag ett att du tänker ha sex med den här kvinnan om hon så är medvetslös och ha sen det hela tiden och alltid. Kvinnor vänjer sig vid sånt över tid och sålänge det är en totalt oundviklig del av hennes förhållande så har hon det. Sämre alternativ för sexet blir inte nödvändigtvis speciellt roligt."
Och hur fortsätter den meningen sen? För den tog väl inte slut där?
Tolkat så ska man ju ha sex sen hela tiden och alltid. Då dör man ju av vätskeförlust så det är inget bra.
Så här står de.
"
Gör det helt övertydligt från dag ett att du tänker ha sex med den här kvinnan om hon så är medvetslös och ha sen det hela tiden och alltid."
När Lagerbäck säger "vi ska hela in i kaklet" så menade han inte att han skulle riva en simbassäng på en fotbollsplan, men att en stark vilja i en viss riktning kunde vinna en match.
Man får tolka bra illvilligt för att inte inse det.