Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

Junibebisar del 3

idag ska vi till stan å prova ergo selen för första gången

• alarik82

jessy jag tror den är till ca 25 kilo eller nått, man kan bära väldigt gamla barn i den iallafall...

• alarik82

alarik har ibland vantar men oftast drar han av sig dom, men känner jag att dom börjar bli kalla typ när han sover så sätter jag på dom igen

nån som ger sina citrusfrukter

• alarik82

jag har för mig att ja hört att man ska vara försiktigt med citrusfrukter, därför ja undrade om de var nån mera som gav, för alarik älskar mandarin å apelsin...

• alarik82

jessi ok, alarik har inte fått nå utslag eller nått annat som skulle visa sig av mandarinen som tur är iallafall, för de har ja kollat noga när han ätit

• alarik82

trollnina
    min alarik somnar runt halv8-8 på kvällen sen sover han till ca 7 halv 8 på morronen.

har varit till bvc idag, alarik har gått ner 300 gr på 2 månader, men de är väl antagligen för att han har börjat röra så mycke på sig antar ja. men vi skulle ha i smör eller olja i maten

• alarik82

trollnilla han har sovit inne hos oss i våran säng, men sen beslutade ja att de fick vara slut med de., för varken han eller ja fick sova ordetligt. så han fick flytta till eget rum å sen dess har han sovit hela natten. kan vakna ibland av att han snurrat till mage i sömnen men då är de bara å vända honom till sida så sover han igen

• alarik82

alarik sover 2 gånger om dagen å de är runt 1½-2 timmar varje gång
    ja då kan de bli svårt om de inte finns nått ledigt rum. alarik vaknade alltid av oss han, när vi gick å la oss.

• alarik82

vart är de billigast å handla på willys eller coop. ska till sverige nästa helg nämligen å handla massa mat å så. kostar ju skjortan å handla på denhär skitön, en kasse ed typ lite mjölk, grönsaker å frukt går på 200kr.
    tänkte handla kött, grönsaker till alariks mat å lite annat

Svar på tråden Junibebisar del 3