Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

Junibebisar del 3

JCA de är ju skitbra de för man vet ju riktigt aldrug hur dom sover å de är inte skoj å åka å simma med dom när dom är trött.

tänkte sluta efter mars å gå, för vi har inte råd tyvärr. så vi ska ta igen 4 gånger som vi missat, så ja frågade om de gick å ta igen dom i april då, men nää de gick inte, utan de måste man göra på lördagar så då får ja sitta å åka över 6½ mil både lördag å söndag plus att själva simningen kostar 100 kr/gång

• alarik82

va duktiga alla bebisar är..
    alarik har kommit på att smäller man med hönderna på bordet till matstolen så hoppas allasmulor. de kan han roa sig med hur länge som helst

• alarik82

babyboom ja jag skulle oxå vilja ha nått lite smidigare är så bökigt å gå med stora vagnen...men ändå nånting som lilleman kan sova i skulle ja vilj aha

• alarik82

ja just ja jag har ju en sprillans ny ergo som ligger i en låda som aldrig är använd. har inte kommit på knixen med att använda den, vet inte om ja ska ha han på ryggen eller på magen

• alarik82

åååå de som gick sååå bra första veckan med alalrik i sitt eget rum, sen vaknade han kl 5 en natt å fick komma till oss, nu är de nästan så han har en klocka på ringning å vaknar mellan 5 å halv 6 på morronen... men bär ja över han till oss somnar han igen, men de var ju de ja inte ville skulle behövas

• alarik82

nån som vill svara på min fråga.....
    undrar hur mycke vatten ungefär dom små ska dricka

• alarik82

ok.... tack tack, de har jag nog missat... sorry att ja upprepar mig..
    han är så hård i magen jömnt alarik så ja tänkte om de var för att han får för lite vätska

Svar på tråden Junibebisar del 3