Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

Junibebisar del 3

vi har slutat å amma på natten. å de är väldigt skönt måste jag säga att få sova hela natten. man blir mycke piggare å så på dagen sen

• alarik82

har problmed med alariks rumpa, den är ständigt röd, men nu verkar ja har fått bukt på de ganska bra, men till saken då. jo, alla säger ju att zinksalva ska vara så bra, men han blev ju lika röd som falu rödfärg när jag smörje han med de.. nån som varit med om de?

• alarik82

camilla oj usch hoppas verkligen ni kryar på er... *peppar peppar* så har vi klarat oss från spysjukan..

vi sänkte ner hans säng igår... lika bra de för jag gick å var nervös varje gång han skulle sova ifall att han skulle ta tag i kanten..

• alarik82

han sov ju med oss först. så vi började lite snällt att han fick somna i sin egen säng, fast den stog inen hos oss. vi använde oss av 5 mintuters metoden(funkade bra för oss) men sen när han vaknade, oftast när vi gick å la oss fick han komma till oss, å då ammade han ju på mig... men efter ett tag så flyttade vi över hans säng till hans rum å så gick de med de, då slutade han å amma, han sov hela nätterna,. ibland kan han vakna på natten men då är de bara å gå in å buffa lite på han så somnar han om

• alarik82

JCA ja syrran hade den salvan å den funkade skitbra, men tror inte den finns på åland... använder bepanten just nu

• alarik82

tahn. jag trodde de skulle vara jättesvårt å sluta eftersom alarik är sååå tuttig av sig, men du får ju prova sakta men säkert liksom... inte köra stenhårt ut på en gång kanske...

• alarik82

vilket konstigt skinn alarik har fått på knäna nu när han har börjat stå på alla 4

Svar på tråden Junibebisar del 3