Junibebisar del 3
blir nog å ta ett varv på willys då å se om man hittar nå bra mat
blir nog å ta ett varv på willys då å se om man hittar nå bra mat
är de nån här som gera sina bebbar glass
men glass kanske är lite bättre än godis? ´eller?
nån som vet vad för sorts ute kläder man kan köpa till nån som kryper, när dom kryper i vanliga kläder blir dom ju så blöta. å inte allt för dyrt heller
bonanza tack för tipset ska gå dit å kika när ja åker till sverige nästa helg.
jag vill oxå ha en till liten bebbe, men blir nog först efter sommaren. fast just NU känner ja inte för en till, för lilleman vägrar å sova fast han var så trött när han åt gröt så ögonen gick i kors
försöker hitta på massa grejer jag ska handla när ja åker till sverige men de står still ihuvvet, hoppas man hittar en massa när man väl är där
FK ris ska jag köpa iallafall
lady de ä rinte billigt med glasögon inte, min gubbe ska skaffa han oxå, men dyyrt
camilla grattis....
behöver lite hjälp, vart finns de mest utbud på frysta grönser på willys eller coop?
vasen ok, ska till sverige på lördag å shoppa massa. så ska köpa lite grönsaker som ja ska ha till lilleman mat nämligen. finns inge vidare utbud här å på dom affärer de finns bra utbud kostar de skjortan å handla
ååå nu blir jag galen,. igår skrek alarik 1½ timme innan han somnade å nu har han skrikit i snart 2 timmar, alltså sen han klev upp