Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

Junibebisar del 3

bonaza kan man inte laga egen kräm å ha mindre socker i då?

ja jag tycker de är sååå svårt.,för endel att så å si ska du göra sen kommer nästa nej nej nej de är fel.. så de är väl så att man får ta sitt eget förnuft liksom vad man själv tycker är bra...rätta mig om ja har fel

• alarik82

bonanza aj då ja då var de inte lätt....tänkte inte på de

tidigare idag fick alarik smörgåsrån, så han satt å tussade p ett sånt, trodde jag ja.. men de tog liksom aldrig slut å sen början grina illa, så ja måste titta vad de var, hehe då hade han fått tag i ett mandarinskal...

• alarik82

vi har en förstoring på väggen, å varje gång alarik ser den så vinkar han...

• alarik82

4 natten alarik har sovit hela natten... gud va underbart de rä så få sova. man är ju nästan utvilad när kl är 7 på morronen

• alarik82

skulle köpa dendär 8 månaders mildfullkorngröt här på åland, fy fan rent ut sagt den kostade 7€, de är alltså nästan 70 kr..

• alarik82

ja jag vet de är hemst... dedär dendär nestles... så jag ska ju hem v 10 så då måste jag passa på å handl anågra kartonger... för den måste ju vara mycke mera mättande än den som är från 5 månader, barnsgröt eller va den heter... med tanke på att alarik inte äter nått under hela natten

• alarik82

troll nej nej nej de är nog billigt hos er om man jämför här på denhär skitön... men därför brukar ja altid handla en hel del när man är hem, mat å allt är billigare i sverige. å blöjer ska vi inte tala om

• alarik82

vi har lämnat alarik en hel dag en gång å de var när vi till sverige på teater, då hade mormor honom, å de hade gått sååå bra. mormor trodde inte att de skulle gå så bra. hon fick lägga honom, för vi var inte hemma förrens kl 11 på kvällen, å de hade oxå gått bra, men sen när han vaknade fick han ju komma till oss

• alarik82

imorron å på söndag ska vi på babysim, ska ta igen lite sim som vi har missat..
    är de många här som går på babysim???

Svar på tråden Junibebisar del 3