Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

Junibebisar del 3

de är de som är så konstigt, de kliar inte å knappt feber. 37.5 å de är ju knappt feber de ju. så han är som vanligt, men får se om de blir värre...

• alarik82

TAHN vi hade jätte stora äckliga myror inne förra sommaren,. å kunde inte fatt ava de var som lät så konstigt i taket, typ som möss som sprang runt, men sen en dag då var de hål i taket så då gick jonas upp på vinden å kollade, då hade dom ju byggt bo där uppe.... men vi fick död på dom som tur var annars har dom väl ätit upp hela huset.
    antar att dom kom in för att vi hade skog bakom oss förut, å nu har dom gjort kalhygge där

• alarik82

ja de var verkligen tur för typ samma månad skulle vi ju få barn å hur trevligt är de å ha ett gäng myror på skötbordet å så då *bläää*

• alarik82

vi har nada med pengar å jag mår väldigt dåligt på grund av de, men jag komme rå må ännu sämre om ja ska tillbaka till jobbet

• alarik82

bonanza men lönar de sig inte å typ flytta närmare jobbet då, för de blir ju mycke bensinkostnader när de blir så långt å åka

jag hatar mitt jobb tyvärr... trivs inte alls där å sen känner ja mig inte välkommen tillbaka dit heller

Svar på tråden Junibebisar del 3