Junibebisar del 3
ni som har haft bebis som har gungat på alla 4,hur lång tid tog de innan dom började krypa
ni som har haft bebis som har gungat på alla 4,hur lång tid tog de innan dom började krypa
de är så svårt å få alarik å sova nu för tiden för han bara vänder sig om å står å gungar i sängen hela tiden
bonanza men de är bara de att han vill inte alls ligga på mage så han bara skriker ju rätt ut
knasiga ungen.. ska genast gå å kika på din klänning du hittat
verkligen fin klänning å du ser då inte ett dugg ut å vara överviktig..
är de många som ammar här än
de ä rlite olika på hur alarik sover, men ofast sover han 2 gånger om dagen. först runt 10 å ca 1½ timme sen sover han igen runt 14 tiden å ca 1½ timme igen, fast de kan skiffta ganska mycke oxå. han vaknar oftast runt halv7-7 på morronen å går å lägger sig vid halv8-8 på kvällen
jag skulle vilja ha ett syskon till alarik när han blir ca 2, så vi tänkte börja med bebisverkstan i sen sommar
många som har magsjuka nu verkar de som, även här på åland, magsjuka, vinterkräksjuka å förkylning
när började ni sänka ner botten i spjälsängen?
tahn ok, alarik har inte börjat ställa sig än, men han står ofta på alla 4 å gunger i sängen, så jag funderar starkt på å sänka den jag med...