Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

Junibebisar del 3

ni som har haft bebis som har gungat på alla 4,hur lång tid tog de innan dom började krypa

• alarik82

de är så svårt å få alarik å sova nu för tiden för han bara vänder sig om å står å gungar i sängen hela tiden

• alarik82

bonanza men de är bara de att han vill inte alls ligga på mage så han bara skriker ju rätt ut knasiga ungen.. ska genast gå å kika på din klänning du hittat

• alarik82

de ä rlite olika på hur alarik sover, men ofast sover han 2 gånger om dagen. först runt 10 å ca 1½ timme sen sover han igen runt 14 tiden å ca 1½ timme igen, fast de kan skiffta ganska mycke oxå. han vaknar oftast runt halv7-7 på morronen å går å lägger sig vid halv8-8 på kvällen

• alarik82

jag skulle vilja ha ett syskon till alarik när han blir ca 2, så vi tänkte börja med bebisverkstan i sen sommar

• alarik82

många som har magsjuka nu verkar de som, även här på åland, magsjuka, vinterkräksjuka å förkylning

• alarik82

tahn ok, alarik har inte börjat ställa sig än, men han står ofta på alla 4 å gunger i sängen, så jag funderar starkt på å sänka den jag med...

Svar på tråden Junibebisar del 3