Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Igår blev Isak 10 månader
Såg att nån här inne blev 11
Vi hade en trevlig valborg med vänner och god mat .. lite roligt spelande på kvällen efter att barnen lagt dej.
Vi grillade också men skötte grillen ute medans vi var inne, regnade ju så!
Men den va trevlig.
dej .. ska vara sej!
Camilla J - Våra barn e nog födda först respektive sist....en månad mellan dem men ändå junibebisar båda
Isabella har börjat släppa händerna när hon står upp nu. Det är imponerande att se tycker jag! Bäst går det om hon har någon leksak i handen, då verkar hon liksom glömma att hon behöver hålla i sig. Men det är nog ett tag tills hon börjar gå skulle jag tro.
Noah har nog bara släppt och stått själv i någon sekund kanske 3 ggr, och flera av era ungar kan redan gå.
Nu har han lärt sig att säga titta också, så ordförrådet är uppe i fyra hela ord!
Mysigt.
Isabella säger inga ord alls. Det är bara papapapa och mamamama eller dadadada i långa haranger. Men hon förstår vissa ord, typ lampa och kissen om katten.
Theo har oxå börjat släppa taget.. han kan stå ganska länge själv, sen har han rest sig oxå utan stöd... det ser så kul ut
det e makalöst vad dom lär sig snabbt...
Asså inte ens ett år har gått å dom kan så otroligt mycket!
Jag hade en bra helg, vi grillade å grillade
Hoppas allt e bra med er allesammans
Isabella reser sig utan stöd i vår säng bara, inte på golvet.
Hej hej, idag har vi firat isaac 11 månader !!! Gud vad tiden går. Idag var vi på tivoli och sen på leke, isaac älskar ju leke, skiner han upp som en sol.
Hej hej
Har era barn börjat prata något? Theo går runt å säger pappa å dä å titta, å när han gnäller så säger han mamamamama typ :P . Mer än så är det inte...
Theo har börjat drömma mardrömmar tror jag, han vaknar å skriker så man får gå in till honom å lugna honom, i natt fick han sova i våran säng för han vaknade 1ggr i halvtimmen å då är det lättare att ha honom i vårat rum!