Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
JCA. Lycka till. ska kolla extra noga ikväll på de o hoppas på dig=)
Trollmilla; Stackarn! kylbalsam, sånt som man har på vid solsveda, sägs kunna hjälpa mot den värsta klådan...
Tack, då ska jag kolla om jag har det hemma.
Potatismjöl e jätte bra att strö på såren....ska hjälpa mot kliet.
Hej alla !! Hur har era juni bebisar det nu ?? Vad hittar dom på om dagarna. Snart är dom 1 år !! Inte klokt . Isaac är igång hela dagen, älskar att leka med brossan och göra allt som han gör, klättra upp på allt som går, soffa, stolar, rutschkana mm. Går rätt mycket själv nu, ställer sig upp själv och tar lite steg när han känner för det. Älskar att leka med bollar, leka i sandlådan. Och gunga. Bilar är också kul. Säger mamma, pappa, där. Ja det är en härlig tid nu. Längtar tills sommaren kommer så dom kan bada och leka på stranden för bada är också en favvo. Men vi ska åka på semester om 3 veckor så det ska bli jätte kul. Hoppas bara att han går hela tiden då så han kan springa runt och leka o ha kul, så han slipper krypa där på marken. Ha det bra och trevlig valborg på er alla !!!!
Tja... hur ser dagarna ut? Noah vaknar vid sex och leker och äter frukost då. Sedan vid halv åtta somnar han om och sover till nio-tio. Då äter han gröt. Sen är det dags för utflykt eller lekparken eller innelek (klossarna och bollen är en favorit. och så katterna förstås). Sen ska han äta lunch och efter lunch sover han en gång till. På eftermiddagen följer han ofta med och handlar, och det älskar han. Han tycker att det är underbart att titta på folk. Sen vid fem-sex äter han kvällsmat, sen badar han och leker lite innan han somnar.
Han kryper men varken står eller går. Jätteskönt! ![]()
Hej tjejer!!
Äntligen har jag kommit hem efter en jättelång dag... Åkte vid 2 inatt och kom hem för en liten stund sen bara...
Det var inte kvällens avsnitt som spelades in utan jag tror att det visas nästa och nästnästa lördag det jag var med på.
Det var jätteroligt, men otroligt jobbigt också. Verkligen påfrestande för nerverna att sitta i publiken och se väskorna väljas... Det var nämligen så att först spelades väskväljandet in från föregående avsnitt och sen spelades publiktävlingen in. Ojojoj vad spännande det var!!! Helt slut blev man...
Ni får hålla utkik efter mig i kommande program, jag har en grå poncho på mig i sektor tre
Natti natti
Där ser man..jag trodde Deal or no deal var direkt eftersom det är lottodragning oxå!
Gårdagens program var spännande, roligt att en studerande vann 1 miljon
Jasmine vaknar vid sex får då vällning eller mjölk, somnar oftast om. vaknar vid 9-10 tiden och får gröt. Sen är det lek och bus, Jaga katterna är en favorit, leka med sina leksaker, tuggar på allt. Riva ner tidningar, och riva itu dem. Leka tittut är en favorit hos min flicka. Går på öppna förskolan, ute och promenerar och går till affären. Eller åker till stan, shoppar lite, eller så tränar jag och då får lillan barnpassning av personalen(perfekt). Äter Lunch och middag, gör hon ju naturligtvis, ibland själv(mat överallt
)Träffar pappa när han kommit hem ifrån jobbet, busar med honom får kvällsmat, och somnar så gott! Ungefär så kan en dag se ut för oss.
Ihh, snart börjar hon dagis, snyft. Och jag ska börja jobba, panik
.