• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Snigla

Då hänger jag på den här tråden! Jag har en pigg och glad liten gosse som är född 20e juni 2005.

• Brasset

Hallå nya tråd!

Igår sa Melker mamma förförsta gången! Och så har han lärt sig att vinka jättebra!
    Så duktig!

• A lie

lägger till bland favvisarna

• Jessi74

Okej, ny tråd - samma barn!

• Molina

Jaha då flyttar väl jag också med in hit.

Moa ställde sig för första gången idag på alla fyra JIPPI nu kanske hon börjar krypa snart hon blir så arg när hon inte kommer iväg och sen har vi märkt att hon vill gärna klättra men hennes ben orkar inte bära upp henne så det är därför hon blir arg/ledsen.

Bea85: Har han gått ner i vikt pga sjukdom eller rör han sig så mycket nu? Du får ha i en extra klick med smör i maten det brukar dom tycka om hihi.

• CamillaJ

Inflyttningsfest :)

Vi hänger väl också på då !!

Isak fick nya skor idag,
    vad har era junisar för stolekar?

Trevlig kväll!

• Jessi74

Isabella har storlek 74 på överkroppen men behöver nästan 80 i benen - de är så långa. Fötterna är väl 16/18.

• JCA

Erik har 74/80 också. Mer åt 80-hållet skulle jag tro, pga rundheten Fötterna är stora, 21 iallafall. Fast jag har inga skor till honom så jag vet itne så noga.

Erik har helt plötsligt börjat ställa sig i krypställning, det är ganska kul. Men han kryper inte än, fast det gör inget...

Nähäpp, dags att göra lite panpizza

Svar på tråden Junibebisar del 3