• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Mandy

Tror det finns regnbyxor på Coop. Ska ta mig en titt där för de är himla användbara. Fattar inte hur jag klarade mig utan med min äldsta.
    Blenda fortfarande lite kinkig med sina tänder som är på väg. Hoppas det lugnar ner sig lite nu. 6 tänder får räcka
    Men hon fortsätter att sova bra tack och lov.

• TAHN
    emmamaria Theo fick sin första tand i början av april å vi fattade inte vad som var fel... men sen kom en liten tand Det går över, men ja man var nära på att bara lägga sig ner å dö Skrattande

Gud vad jobbigt det kommer bli me alla tänder.. orkar inte ens tänka på det...

Theo har börjat trotsa massor nu... får han inte som han vill blir han skitarg, å så kastar han sig bara handlöst bakåt... han är livsfarlig. Är det nån mer junibebis som håller på likadant?
  • Trollnilla

Japp, Elvira kastar sej oxå bakåt och blir hysteriskt arg.Skrikandes

Hon håller på att få sina första tänder och e jätte gnällig.
    Har också börjat spänna sej med hela kroppen, spänner-slappnar av-spänner osv.
    Blir knallröd i fejset.
    Trodde först att hon försökte bajsa men ,nej då,
    tror det är när hon e trött...

Vart tog det sköna vädret vägen?

Längtar efter våren... och nu verkar den va här!
  • Helen H 79

Jonathan blir oxå arg och kastar sig bakåt men det går att avleda relativt lätt..än så länge

Här var jättefint väder på fm men nu regnar det lite och är igenmulet
    Det skulle visst bli fint på Valborg så vi OBOTLIGA optimister ska satsa på att grillpremiären för i år!!*längtar*

• Jessi74

Isabella blir så arg så hon gråter om hon får motgånger, t.ex. om hon inte får leka med en sak som hon vill ha. Stora tårar och jättearga skrik.

• Mandy

Blenda är ganska lugn i tempramentet än sålänge. men jag minns att Ebba verkligen var i en trotsperiod vid 10 månader. Ville ingenting har jag skrivit i dagboken.

Vi har redan grillat 2 ggr Riktiga grillfantaster. Ja det ska ju tysligen bli fint i Valborg. Iaf här i Stockholmsområdet.
    Ska ni kolla på nån majbrasa?

• JCA

Här har vi redan haft grillpremiär Vi har t o m hunnit med att grilla TVÅ gånger!! Men det är ju så gott!

Hihi, såg nu att vi inte är ensamma om att ha grillat...

• Bonanza

Vi har grillat en gång, men då blev allt svart, för grillpinnarna började brinna! Dessutom hade vi gäster här då.

Come what may
  • A lie

Inte kikat in på ett atg eftersom vi varit ioväg on-to till stockholm, träffat härliga FLare med bebisar (en majbebbe en augustibebbe och restenjunisar)... finns bilder i mitt galleri! Widar älskade det verkligen.. trodde inte han skulle bry sig så mkt om djuren men OJ vad fel jag hade...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • Felixxmor

Här är en till kille som kan bli riktigt arg om det inte passar honom. Han slänger med sakerna!! Skedar och allt möjligt kastar han...man får se upp så man inte får en i huvudet!
    Vad hjälper det att säga till....dem lyssnar ju inte ändå eller dem förstår ju inte ännu. Men nej måste man säga annars lär dem sig inte.
    Men kommer ihåg när Felix lärde sig krypa då hade han häftigt humör och ville inte äta. Nu har han precis börjat gå och det e likadant....strular vid maten.
    Undra om det kan ha ett samband....???

Nej, nu e det dax för TREDJE grill-kvällen....bye bye

Svar på tråden Junibebisar del 3