• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • JCA

Ja men det verkar som att vissa delar är live. Dom spelade t ex in när Annika Duckmark presenterade lottot men inte själva dragningen.

• CamillaJ

arne

När börja hon dagis, Isak börjar i juni och det känns så trist. Ska börja att jobba helger nu i maj sen börjar jag jobba i juni.. hmmm har också lite smått panik !!

Alla haft en bra valborg?

• Helen H 79

Här var det en lugn valborg! Men vilket trist väder..regn,regn,regn
    Så vår grillpremiär förflyttas till kommande helg istället!

• Mandy

En lugn valborg här med. Någorlunda väder men kallt. Båda barnen med ut och Blenda somnade i vagnen, perfekt. grillning på balkongen, härligt!

Ska på onsdag till mina barns farmor. Åker buss i 3h med Blenda i nät och Ebba brevid. Kan bli riktigt jobbigt! Fasar lite. Ingen av barnen är så förtjust i att sitta still. Blir mkt snacks som kan underhålla dem lite.

Har blivit utsparkad av sambon som får bersök av en tysk artist som är med på hans senaste skiva. Nåja, jag fick stanna men fattar ju att vi är lite ivägen när han vill ha fest

• Bonanza

Vi var och såg på fyrverkerier och brasa. Noah tyckte att det var kul att titta på allt folk, men sen så blev det för läskigt med allt pang pang och alla stora fyrverkerier, så då gick sambon undan med honom. Vi grillade såklart innan också.

Vi är många, vi är hälften.
  • arne

camilla J. Den förste Juli börjar hon. Ska själv börja i mitten av Juni att jobba. Känns nervöst och lite läskigt. Men det går säkert bra .

Hoppas alla haft en bra Valborg!

• Felixxmor

Varit en lugn valborg här med...hela släkten fikade hos min syster...sedan lekte barnen lite....sedan hem. Lugnare kan det inte bli

Idag e det 4 veckor tills min junibebis blir 1år!! Vart har tiden tagit vägen????
    Så idag firar vi 11 månader här!!!

• Trollnilla

Valborg var stillsam här oxå.
    åkte till stugan i Olofsbo och hämtade hem storebror som varit där med mormor.
    Sen var vi bara hemma.
    Gick och la mej tidigt men Elvira väckte mej men då lämnade jag över till pappan.
    Blev uppväckt efter en liten stund och var tvungen att ta Elvira för våran katt som varit borta sen i torsdags kom hem och det kryllade av fästingar i alla olika storlekar på henne.
    har tyvär inte köpt nåt fästingmedel än men får väl göra det i morgon.

Längtar efter våren... och nu verkar den va här!
  • JCA

Våran katt har också haft en fästing på sig. Usch, nu börjas det...

Gårkvällen var väldigt lugn här eftersom vi var strömlösa... Jag som hade hyrt 2 filmer och tänkt titta på Men den kom tillbaka efter 3 timmar drygt, fast då hann jag ju bara se den ena filmen.

• alarik82

här var de allt annat än lugnt, hade våran första fest sen lilleman kommit till. han är hos mormor, så nu väntar jag på att jag ska våga köra bil så jag får hämta honom.

JCA en av vpra kattor, den som är långhårig har haft över 20 fästingar på sig. blääää

Svar på tråden Junibebisar del 3