Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

de är väl så att man sk ainte ge vanlig mjölk när barnet äter för de hämmar upptaget av järnet

• alarik82

dendär vanliga naturella yogurten ska de nog inte vara så mycke socker i tror ja,

• alarik82

nå som ger sina barn leverpastej, läste idag i en broschys att man inte ska ge leverpastej

• alarik82

TAHN nej. men skulle gärna vilja vara.. funderar på å sätta igång bebisversktan igen efter sommaren

• alarik82

jag skulle villa ha barn passligt när alarik blir 2-2½ å jag vill gärna ha ett sommar barn så de blir passligt å börja öva lite efter sommaren. tycker så synd om dom som är födda i december

• alarik82

ja de är ju de oxå, vet ju aldrig om de biter på på engång.
    sen fundrar ja på dehär med skydd å grejer, tänkte ta spiral men tycker de är onödigt om vi endå vill skaffa barn inom ganska nära framtid... så man får väl gå å köpa kådisar..

• alarik82

ppiller blir man ju så tjock av, jag iallafall...sen bara tanken på hur ont de ska göra å sätta in en spiral. bläää,tycker inte om när dom är i apparaten å gräver

• alarik82

manja men har man inte födit normalt så vet man ju inte hur de är, å de är ju en sak å föda barn å en annan å sätta in nån kosntig grej i apparaten

• alarik82

ja frågade min gubbe vad han tyckte då sa han
    " vi har ju endå aldrig sex" oooops

Svar på tråden Junibebisar del 3