Junibebisar del 3
camilla jag ger naturell yogurt
camilla jag ger naturell yogurt
de är väl så att man sk ainte ge vanlig mjölk när barnet äter för de hämmar upptaget av järnet
dendär vanliga naturella yogurten ska de nog inte vara så mycke socker i tror ja,
nå som ger sina barn leverpastej, läste idag i en broschys att man inte ska ge leverpastej
TAHN nej. men skulle gärna vilja vara.. funderar på å sätta igång bebisversktan igen efter sommaren
jag skulle villa ha barn passligt när alarik blir 2-2½ å jag vill gärna ha ett sommar barn så de blir passligt å börja öva lite efter sommaren. tycker så synd om dom som är födda i december
ja de är ju de oxå, vet ju aldrig om de biter på på engång.
sen fundrar ja på dehär med skydd å grejer, tänkte ta spiral men tycker de är onödigt om vi endå vill skaffa barn inom ganska nära framtid... så man får väl gå å köpa kådisar..
ppiller blir man ju så tjock av, jag iallafall...sen bara tanken på hur ont de ska göra å sätta in en spiral. bläää,tycker inte om när dom är i apparaten å gräver
manja men har man inte födit normalt så vet man ju inte hur de är, å de är ju en sak å föda barn å en annan å sätta in nån kosntig grej i apparaten
ja frågade min gubbe vad han tyckte då sa han
" vi har ju endå aldrig sex" oooops