Gastric bypass 2015
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Hej!
Några fler som ska genomgå en gbp operation under 2015?
Skulle vara roligt att ha några att prata med innan och efter.
Jag ska också operera mig 18/3! Vart ska du operera dig någonstans. Jag vägde 128 och ska gå ner 13kg innan och har nu också bara 2kg kvar. Har tidigare känt mig helt lugn men börjar också bli lite nervös nu, jag trodde ju aldrig att det skulle bli min tur!
Hej jag ska göra en gbp den 18 Mars och jag börjar bli lite nervös. Jag dricker slanka nu och har gjort sen den 11 Feb började lite innan utsatt datum, jag vägde 123kg och ska gå ner 10% det går bra har 2kg kvar. :)
Hej jag ska operera mig i Lindesberg. Jag skulle först operera mig i örebro men dom är underbemmanade. Jag var på gruppinfo april -14 då sa dom operation efter sommaren, jag ringde i oktober och frågade varför jag inte blivit kallad då hade jag blivit glömd det hade aldrig hänt förut men såklart hände det mig. De lovade att jag skulle få ett brev innom snar framtid i januari ringde jag igen och frågade vad som händer då fick jag till svar att dom var underbemmanade och att dom kunde skicka över mina papper till Lindesberg. Efter två veckor fick jag ett operations datum!
Jag ska också operera mig 18/3! Vart ska du operera dig någonstans. Jag vägde 128 och ska gå ner 13kg innan och har nu också bara 2kg kvar. Har tidigare känt mig helt lugn men börjar också bli lite nervös nu, jag trodde ju aldrig att det skulle bli min tur!
JAAAA!!! Jag blev godkänd! Op 28/3!
Jag hoppas på att få en tid detta året.
Grattis! Var blir det ?
I Kristianstad! :)
Grattis!! ???????? Jag hoppas på att bli godkänd efter infomötet på onsdag! Är nervös som tusan!!
Åhh, grattis! Det var inte så mycket att vara nervös för, eller hur? Tror du skrivit fel datum, den 28/3 är en lördag.