Inlägg från: Beebii |Visa alla inlägg
  • Beebii

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

[quote=76026691]

BIM-lista 

Passerat bim:

19-20 oktober: famasling (barn födda 08 och 11) andra försöker 

29 oktober: SS_2, första försöket, barn 04 och 13 

8 november: Mattfransar, 3e försöket, barn födda 10, 12

14 november: bamboobaby, andra försöket, barn födda 07 och 11

16 november: mariatheresia, fjärde försöket, barn 08 och 11 

Bim:

21 november, Nenwood, 3:e försöket, barn födda -10 och -13

27 november: misslina, femte försöket 

27/11 sommarblomma1, femte försöket, barn födda 11 och 13

29 november: Drömmer om tre, 2:a försöket. Barn födda 07 och 10

4 december: Bodrum, Typ 5:e försöket efter MA i juni. Barn födda -07 och -10 

5 december Beebii 1 försöket efter mf

Plussat:

Inheaven

E som i Elin bim 2/11, 3:e försöket

En liten till, bim 7/11

Fsake, bim 15/11, 7:e försöket[/quote]

Mycket otålig här, har just haft äl och vill veta nu nu nu!! Beställde tidiga testet igår så nästa helg kaaaanske jag testar...blä är lättare när man inte planerar att bli gravid. Blev oplanerat gravid men slutade i mf v.7-8 så skönt att inte behöva tänka på det alls. Kom på efter en vecka att mensen var sen. Det och det underbar känslan att få plussa på stickan igen är det enda bra med mf. Håll tummarna för mig!

• Beebii

Villbligravid grattis till eran bröllop!!

De flesta kan nog känna igen sig i deppet över att inte få plussat. Man vill ju vara en av dom som gör det direkt! Men jag försöker se det positivt och att jag nu får en ny chans att kissa på en sticka som säger plus och gravid

Stort grattis till mattfransar oxå!

Snart är det vår tur Bamboobaby tänk att du inte ska bli gravid förrän i maj eller så, då går det nog av bara farten :-P

• Beebii

FamÅsling innan min mens så kom det lite klar rött blod ett par dagar innan själva mensen. Som för övrigt var en dag tidig...tror man stressar kroppen och klämmer fram symptom. ...viljan räcker ju dock inte för att det ska bli bebis. .. försök hitta på något annat att göra innan BIM. Oerhört svårt när man bara vill se ett plus....

• Beebii

Ja svårt att inte tänka, beräkna, mysa i rätt tid och sen testa som en galning men på något vis känns det ändå bättre nu när jag försöker tänka att det gör inget om det inte blir något nu då vi hellre vill skjuta upp det till våren. förmodligen kommer det att gå mycket fortare bara för det

• Beebii

Känner lika...tycker jag har klockren äl med molvärk i äggstockarna, sexlust upp vattnigt glid och hela kroppen känns på! Åsså börjar man tempa och ta tester som inte alls visar det man tror? Konstigt ju....

Fick tom vad jag gissade var älblödning men testerna sa nej... jag gissar på dåliga tester... ville inte köpa CBs äl tester men. ..

• Beebii

Vi är på 2a försöket efter mf och känner mig mycket coolare än första gången. .. blir det så blir det! Nu är det ca 1 vecka kvar till bim och jag känner mig annorlunda. ..såklart. .. läste något förut om nack- och huvudvärk vid tidig graviditet? Någon som känner igen det? Har haft konstant ont i ca 3 dagar och känner av magen smått illamående till och från. ..hmm. ..är där en liten figur i magen?

• Beebii

Ja alltså det är jag igen... har någon beställt apoteas tidiga tester som mäter från 5ml hcg? 

Mådde illa med följande nack- och huvudvärk svullen mage, gasig, förstoppning mm ca 1 vecka innan bim. Mens kom, men var annorlunda och utblandad med mycket flytningar upplevde jag den som (har menskopp så kan analysera mer ) dessutom en dag tidig och kortare än vanligt. 

Och nu är det en vecka efter mensen första dag. Alla "symptom" fortsätter samt att jag nu fått ont i tandköttet. Så nu gjorde jag det. Tog ett test det där ultra tidiga testet för att liksom försäkra mig ifallatt. ... det visade såklart negativt. Ska jag lita på detta test eller slösa ett digitalt? Tempen har varit rätt låg hela tiden så är inte ens säker på att jag haft äl. Vad är detta? Skenar fantasin iväg eller kan jag ändå vara gravid? Vad ska jag göra? Blir ju rätt orolig när man inte vet

• Beebii

Jag har varit rätt frånvarande i tråden då vi bestämde oss för att skjuta på försöken tills maj-juni och det har varit skönt faktiskt! För hur mycket jag än vill ha allt vad en graviditet innebär, känna efter tecken, kissa plus, känna hur kroppen ändras och sen känna bebis i magen! :-* längtar fasligt mycket jag med. Men kände att jag blev lite manisk och testade så fort det var försening eller hittade "tecken" på graviditet. Nu känner jag mig lugnare, tempar varje morgon för att ha koll på cykeln, äter folsyra och andra vitaminer, håller en bra grund! Vi planerar flytta om 1-2 år (så får den lilla eget rum med) så det känns bra för det oxå att skjuta på det och dessutom blir det ju en vårbebis om vi avvaktar lite till!

Grattis till er som blivit gravida m nr 3!

Och ni andra, jag vet hur jobbigt det kan vara att känna hur man lägger krokben för sig själv men försök skjuta fram bebisverkstan och ha gärna någon kul hobby! (Jag föder upp höns och kaniner - kycklingar och kaninbebisar är ett braaa substitut under tiden, jag lovar!)

Snart klickar det till igen för oss alla! Någon som får tvillingar kanske? !

• Beebii
    Bodrum skrev 2016-03-25 14:07:27 följande:

Ursäkta språket, men vad faaaaan!!!! Nu blöder jag. Kan inte fatta att jag får missfall IGEN! Vill bara lägga mig ner och sova bort några månader.

Nej usch va tråkigt! Lider med dig... blöder du mycket? Känns det som mf? Kan ju blöda ändå menar jag... är det 3e på raken? Beklagar....
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)