Orkide skrev 2016-11-16 11:14:10 följande:
Hehe ja du har ganska många symptom. Hoppas de inte är alltför påfrestande.
Jag sitter på vänt hehe. Äl är över o snart börjar de hemska dagarna. De dagar jag inte kan hjälpa att överanalysera kroppen. Lite orolig att vi inte fick till det tillräckligt men nu är det försent att ändra på de. Hehe
Jodå nog känns det av men känns samtidigt som man går i en dimma allt är overkligt än. Haha lite kul att den första jag fick berätta för var tandläkaren idag då jag skulle röntgas! Så kan det bli!
Ja vi fick ju bara till det äl -1 och -2 men dom hittade ju rätt. Borde väl bli en tjej med den beräkningen?

bamboobaby skrev 2016-11-16 21:43:24 följande:
Vi gjorde 1-2 försök för något år sedan men sen kom vi av oss på grund av jobb mm så nu kör vi försök nr 1 för andra gången hahaha Hur gammal är du? Jag är 35 år så jag känner mig stressad. Båda mina andra blev till direkt och jag känner i hela kroppen att så kommer det inte bli nu och att det här kommer ta tid, tid som jag inte har. Försöker bära med mig att snittet för att bli gravid är 7 månader och det gäller ju de yngre kvinnorna så med lite kämpaglöd 1 år kanske?
Håller tummarna hårt för oss båda för år 2017 är året det händer har jag hört ;)
Själv är jag 37 och har försökt i 1 år nu innan det faktiskt tog. Egentligen ingen ålder men man känner ju pressen... kanske blir det tvillingar på köpet!
Heja heja