Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Närbild /inzoomad
Inte ens när jag gjort detta förut så har jag inte sett nåt. .. ser ni? Eller är det bara mina ögon som spelar ett spratt.
Närbild /inzoomad
Inte ens när jag gjort detta förut så har jag inte sett nåt. .. ser ni? Eller är det bara mina ögon som spelar ett spratt.
Tror du att det är ett plus? ? För det försvann sen. .. tog korten med blixt. . Och jag har aldrig sett ens tillstymmelse förr. ...
Jag är oxå kvar i tråden. Ogravid än. Försökt i drygt 14 månader nu. O inte en tillstymmelse till grav. Mensen kommer som en klocka...!!
Har nog helt tappat hoppet nu ... men det hjälper mig lite att läsa här i tråden! Se ert hopp och att det faktiskt kan hända!
Har vart på många gyn senaste tiden o allt ser fint ut där inne. Så bara mannens spermier kvar o testa...
sen all stress!! över min ålder. 32 år. Och att barnen blir för gamla. 5.5 o snart 8 år. Och över att mannen ska vilja sluta försöka...( jag är inte så bra på att ha pms mens och längta bebis...) :(
Hoppas du mår bra bodrum!
Kämpa på orkide!
Grattis beebii!
Jag sparar mitt cb digitalt tills tidigast imorgon så hcg får en ärlig chans att öka.
Jag har Heller aldrig fått spök. Men visst har man kunnat tyda torkranden. Men det är ju inte samma sak. Detta kom ju inom tiden. Men syntes mest när jag fotade med blixt. Sen försvann det igen. Jag o mannen har bestämt att vänta så länge vi kan innan jag testar igen. Svårt att hålla sig dock. :-P
Molvärk idag med. Fjärde dagen.
Jag har en fråga. Kan ni inte starta en fortsättnings tråd till denna fast på gravid sidan. Jag har ju följt några av er i mer än ett år och vill gärna veta saker milstolpar eller stark oro. Men de tär lite på en att gå in här o läsa gavidfrågor när allt man önskar är att få vara med.
Gjorde en direkt! Ni är välkomna att kika in och säga några ord när ni vill! <3
www.familjeliv.se/forum/thread/77232125-gravid-med-3an-efter-minst-ett-ars-forsok
Hoppas kunna gå med i den snart...
Va skönt.
Här syns ingen mens till och jag har så ömma bröst så ja blir knäpp. Dom e svullna överallt typ.
Molvärk / mensvärk/ stickningar i livmodern trött och ingen aptit.
Men jag låter tiden utvisa och testar mig inte ännu.
Mina kära vänner förlorade sin ena tvillingpojke på 3 månader på julaftonsmorgon. Plötsligt kändes vår bebisverkstad inte alls prioriterad Allt känns bara hemskt...
3 månader utanför magen... ena tvillingpojken :'-(
Kände på tappen idag... rättare sagt försökte... den var mjuk men kunde inte känna något annat för det var väldigt "svullet" där inne... brukar inte pilla på den men läste att den känns olika i olika perioder av cykeln. Och för några dagar sedan så var den vakåtvänd o hård... nu kunde jag knappt urskilja den från övrigt haha.
Lästatt tappen är mjuk o stängd med slempropp vid graviditet. .. kunde dessvärre inte hitta öppning för den var bakåtvänd tror jag...
Neg test imorse. Kunde inte låta bli :-P
Måste försöka tänka på annat. Jobbade från 7.30 till 21.45 igår... ledig idag. Sen jobb imorgon med.
Hoppas att ni alla haft en fin jul!
Brösten är fortfarande ömma som f-n förresten. Och igår på jobbet så mådde jag lite illa... kanske är ett gott tecken? Hoppas ju lite iaf
Nu ikväll efter en hektisk dag så fick jag, efter att jag var tvungen att rusa in på toa för nr 2,
en pytteliten orangefärgad spotting. .. har aldrig varit med om det här förut. ..
och det känns som att jag antingen har en väldigt annorlunda mens eller precis blivit gravid faktiskt Det märker vi med tiden Har aldrig mellanblödningar och har aldrig haft. Men man vet ju aldrig.
Dessa vattniga ljusrosa/bruna flytningarna jag fick varade ju bara i ett dygn
Och igår inte mer än genomskinligt "vatten"
O så nu ikväll den här lilla orangea spottingen?
Jag tog för skojs skull ett grav-test nyss och det var positivt! :D
Nu är mensen slut o framtiden ser lite ljusare ut..
men pendlar fortfarande mellan "oj vad skönt med stora barn som reder sig själva" till "åh bebis amma mammaledighet snosegos"
:) har alltid varit velig av mig men för mig börjar hoppet dö ut en smula.. vill heller inte att barnen blir för stora innan trean kommer. De blir 6 o 8 år.
Har lämnat blidprov o mannen har lämnat sperma så får se när vi blir kallade vad domen blir.. är det negativt så tänker vi inte ta ivf iallafall. Kanske provar några månader med hormoner..
Happ. Inga blåsor var väl woho. En på 16 och en på 19mm. Sist jag kollade var det en på 28mm så väldig skillnad. Ingen spruta pga att det två två blåsor som kan släppa. De rekommenderar inte sex. Jag vet inte alls hur jag vill göra men jag vill inte ha tvillingar. Jag har två andra barn att ta hand om känner jag. Så för deras skull bör vi väl avstå. Men faan vad jobbigt
Läkaren sa att eftersom äggen vara ungefär lika stora så finns det en risk att båda släpper när det är dags för äl. Vi får se hur vi gör.
Hur går det för dig, vilken vecka är du i?
Hur gick det Leilabus med testet?
Vi valde att köra på i alla fall efter att ha funderat några dagar.
Min hjärna tänkte att tänk om just denna månad är det månaden som jag blir gravid och nästa chans kommer om flera år igen :-/
Snart börjar nog magen ta form så du slipper känns dig plufsig. Du får berätta hur RUL gick.