Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Hej o välkommen tbax!
Jag förstår hur du tänker men samtidigt så är vi några som o rask takt närmare sig 40 o där det blir allt knepigare att bli gravid o då är det inte lika lätt att skjuta fram allt ett tag. Varje chans är värd att ta.
Däremot håller jag med t 100% om att en bra hobby är värdefull så att man inte grottar ner sig fullkomligt i termometrar o kissestickor. Det blir extra jobbigt när bebisverkstan blir ett "jobb". Ofta är det så att man blir gravid när man slappnar av och låter naturen sköta sitt. Men det är inte helt lätt.
Antar att vi alla måste hitta en väg som passar oss och så får vi stödja varandra på vägen. @):-

Självklart menade jag inte att låta så pretto som det kanske lät, ville mer visa ett stöd och en "metod" kanske. Känner igen flera här som försökt flertalet gånger och då kan det såklart kännas förjävligt rent ut sagt! Lider med er som kämpar men Känner själv att jag fortfarande har glöden kvar! Hoppas våra kroppar vill ställa in sig på att bli gravida nu när ljuset och värmen kommer! @--)