Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
VA!! Vad säger du !! Är du gravid!! Supergrattis!
VA!! Vad säger du !! Är du gravid!! Supergrattis!
Härliga nyheter. Klart du är gravid. Stort grattis. Blir alltid extra glad o rörd när det är någon som kämpat lite längre. Njut nu o börja leta alkofria goda glöggar till jul hihi
Åh då är Du gravid! Grattiiiiis!!! :)
Jag har bim imorgon, testade idag med clear blue digital som var negativt. Än så länge ingen tecken på mens, alltså ingen flytning eller så.. men jag är väll inte gravid, eftersom det visar negativt idag på bim-1 ?
Väntar in mensen som kommer imorgon..
Mensen kom nyss!!
Känner inget annat än sorg :(
Åh tack. Ja jag har haft misstänkt i över 2 år.
Haft besvär i 4... så det tar tid innan man får riktig hjälp känns det som.
Hoppet sjunker ju lite när man får ett sånt besked eftersom det kan påverka chansen att bli gravid.
Sitter här med molvärk och på bim -4... så får man en känga att man eventuellt snart ska ha äl :-P Så jag håller mig med att testa tills på lördag/söndag.
Känns ju verkligen som att det är något ändå. Det är väl för tidigt att se på vul redan i v 3 isf? Halsbränna och lätt illamående på kvällen. Jag äter till och med frukost! Har jag aldrig aptit till annars.
Åh tack. Ja jag har haft misstänkt i över 2 år.
Haft besvär i 4... så det tar tid innan man får riktig hjälp känns det som.
Hoppet sjunker ju lite när man får ett sånt besked eftersom det kan påverka chansen att bli gravid.
Sitter här med molvärk och på bim -4... så får man en känga att man eventuellt snart ska ha äl :-P Så jag håller mig med att testa tills på lördag/söndag.
Känns ju verkligen som att det är något ändå. Det är väl för tidigt att se på vul redan i v 3 isf? Halsbränna och lätt illamående på kvällen. Jag äter till och med frukost! Har jag aldrig aptit till annars.Haha. Ja det är ju ett väldigt gott tecken iaf :-P
jag är väl i v 3+2 idag typ.
Så hoppet lever ju kvar en gnutta...
Jag har extremt mkt mensvärk, sticker drar och pirrar. Har gjort extra mkt de senaste 2 dagarna.
Lätt illamående på kvällstid, o lätt halsbränna. Sen får jag som stickningar i brösten.. och en extrem trötthet... n
Hur är det med dig??
Bim idag! SÅG inget på stickan. Tagen med morgonurin fast typ kl 11 haha. SOV som en stock.! Är väl lite piggare idag men ändå så jäklar dåsig.
Idag känner jag inget speciellt faktiskt.
Var ju till och fick ett vul för pga dagarsedan varpå Gynläkarn såg en väldigt stor äggblåsa. SÅ vi sexade inatt utifall att ägget släppte i förrgår/igår.
Sen vet man ju inte om jag haft äl eller inte för 4 dagar sedan. ..
Jäkla omständigt det ska vara då.
Skickar med två bilder från dagens test.
God morgon! Tog ett test idag och...
Svagt visserligen och jag om någon vet att man absolut aldrig kan ta ut något i förskott, men det ser ju positivt ut eller hur? Ska verkligen försöka njuta lite av detta nu för oavsett hur det går kommer ångesten snart slå till. Om det skulle gå vägen skulle det bli ett lyckligt slut, trots allt, efter 1 MF och 2 MA som slutat i två skrapningar och en titthålsoperation. Känner helt klart att vi i så fall förtjänat detta! Ha en bra dag Fars dag alla!
Tack. man ser en jättesvag "skugga" på testet, inte lila precis men jättejättesvagt. prova att zooma in. tyckte jag såg nånting svagt igår därav testade jag med cb =D
Lycka till!