Inlägg från: Nykär15 |Visa alla inlägg
  • Nykär15

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Bodrum skrev 2016-12-15 11:02:37 följande:

Hej tjejer!

Lämnade tråden för drygt 6 veckor sedan när jag blev gravid, men har följt er på avstånd. Ni som känner igen mig sedan tidigare vet att vi försökt i drygt 1 år, under det året blivit gravida flera gånger, men fått MF, MA och misstänkt extrauterin graviditet (genomgått två skrapningar och en laparoskopisk op). Var på ul för några dagar sedan med tanke på tidigare strul och allt såg bra ut då (v8+0). MEN så igår började jag blöda! Det har lugnat ner sig nu, men jag är sjukt stressad och orolig. Vill verkligen inte gå igenom detta ännu en gång! Har tid för nytt vul på måndag...snälla, håll tummarna för mig!

Kram

Håller alla tummar och tår för att den lilla mår bra <3 följer dig lite på avstånd sen jag hängde här i tråden men inte velat vara aktiv efter vårt MA i somras....tänker på dig och skickar en massa styrkekramar Hjärta
  • Nykär15
    Orkide skrev 2016-12-16 09:37:35 följande:
    Jag ser något Grattis!

Är det vara jag kvar nu av alla långtidsförsökare?
    Nej du är inte ensam kvar....jag vet att du stört dig på mig efter vår diskussion i somras. Men tja, iaf så försöker vi än...
  • Nykär15
    Orkide skrev 2016-12-16 10:44:47 följande:
    Vi hade olika åsikter, det tillhör mänskligheten.
    Kom tillbaka till tråden vetja
    Ja gärna...om det känns ok? Har haft en skithöst...är väntan på BIM nu efter första riktiga försöket sen i juli. Kroppen har strejkat....Är på ÄL+8 idag men kan inte urskilja nåt då jag tar Lutinus för första gången och gissar att det jag möjligen upplever är biverkningar...
  • Nykär15
    FrökenNypon skrev 2016-12-17 08:21:31 följande:

Jag är oxå kvar i tråden. Ogravid än. Försökt i drygt 14 månader nu. O inte en tillstymmelse till grav. Mensen kommer som en klocka...!!

Har nog helt tappat hoppet nu ... men det hjälper mig lite att läsa här i tråden! Se ert hopp och att det faktiskt kan hända!

Har vart på många gyn senaste tiden o allt ser fint ut där inne. Så bara mannens spermier kvar o testa...

sen all stress!! över min ålder. 32 år. Och att barnen blir för gamla. 5.5 o snart 8 år. Och över att mannen ska vilja sluta försöka...( jag är inte så bra på att ha pms mens och längta bebis...) :(

Hoppas du mår bra bodrum!

Kämpa på orkide!

Grattis beebii!

Du är ung än! :) och skönt att allt ser bra ut, även om det gör en väldigt frustrerad med... jag blir 40 om ett par månader så här är tiden mer knapp. Utredningen är klar och enda dåliga var mitt TSH som låg högt och förmodligen är orsaken till att vi förlorade vår lilla i somras...så tagit Levaxin i 1,5 vecka nu och ska ta nya prover i början på januari...svårare bli gravid och mycket större missfallsrisk med högt TSH så hoppas få ner det snart, men det kan ta 1-3 månader...
  • Nykär15

Här har mensen börjat så smått :(

ÄL runt 5/1, skönt att cykeln iaf inte blev förskjuten av Lutinus. Så på söndag börjar jag med Letrozol igen

• Nykär15
    Polarlantis skrev 2016-12-29 08:35:54 följande:

Så fruktansvärt med tvillingen :'(

Största fasan!! Psd?

Vi försöker ju inte,om ngn kommer ihåg mig...Men nu har längtan kommit tillbaka efter några månader lyckats trycka bort den. Håller tummarna för er medan jag funderar på om det någonsin blir nån trea... ..

Minns dig väl, gissar att den där längtan kommer och går och är något man inte helt kan styra över även om man logiskt försöker att göra det. Känns det som att ni kommer försöka eller hur känns det?

Vi bestämde igår att vi kör denna och nästa omgång med Letrozol och sen går vi vidare på IVF privat. Så kommer ta kontakt med en klinik för att ev ha en startdag när sista omgången är gjord. Känns skönt att vi inte skjuter på det för länge. Vi sa att jag har ju redan medicinerna hemma för denna och en gång till, men sen vill vi nog ha mer handfast hjälp. Känns bra ha en plan att följa, det gör det lättare. Åldern tickar ju på i rasande fart...var 38 när vi började försöka och nu fyller jag strax 40...Gråter

• Nykär15

CD10 och andra omgången dubbeldos Letrozol, ÄL-flytningar igår och molvärk så jag mår illa idag...ÄL närmar sig enligt förmiddagens test - får se hur det ser ut i em. I helt normal cykel brukar jag ha ÄL på CD12, gissar det blir nån dag tidigare denna gång. Men får väl se när det släpper, bara testa vidare.

(Dåligt internet så bild får bli senare när vi kommer till hotellet)

• Nykär15
    Sooff skrev 2017-01-02 12:44:04 följande:

Nykär15- jag ser inget test?

Kan man inte se via appen?

Nä måste kolla via webbläsare...
Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)