Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Jag håller tummar o tår för er. Har ni testat clearblue ägglossningstest? De verkade fungera för oss.
Ja man blir lite otålig och vill både att det ska kännas ordentligt och synas, så det blir mer verkligt.
Med första kände jag direkt att nåt var annorlunda, med andra så blev jag nog ändå rätt förvånad att det var plus då jag inte kände mycket alls. Nu sist med missfallet hade jag allt väldigt ömma bröst och molvärk,.
Men har även haft månader där jag vart så sjukt skengravid men inte vart det....så litar inte på nåt annat än ett test som visar ett plus isf.
Vet inte. Rätt mkt på jobb o hemma o inga test kvar så väntar nog till helgen.
Ser hellre mens än ett neg test !
Ja jag orkar inte (psykiskt) ett neg test just nu så väntar hellre och upptäcker det på naturlig väg.. Mkt på jobbet och har inte tid o deppa ihop just nu så får nog hålla mig till helgen. Och då tror jag att min man får kolla testet...
Idag bim +2. Men har inte helt regelbunden mens.
Jo jag testade neg på bim -2 så är beredd på mens. Men lite hopp finns kvar. Men eftersom jag blev så depp då i lördags så orkar jag inte testa igen.. Måste va glad på jobbet imorrn! ;)
Svagt plus i morse!! Äl+10...livrädd det inte ökar kommande dagar. Känt mig väldigt gravid i en vecka så verkligen känt nåt är på gång...hoppas nu det är vår tur!!!
Ishtar: jag hoppas verkligen det!!! Vill bara över BIM nu och få starkare test...vågar inte riktigt ta ut nån glädje än :/
Grattis!!
Här blev det neg. Bim +4 och ingen mens. Men neg grav test : (
Hoppet minskar med varje misslyckat försök...
Cysta på äggstock , (ofarlig enligt gyn) kan den spöka tror ni?
Dax o kolla den igen kanske..
Får ju alla symptom på äl men man vet ju aldrig! : (
6e...
2 Första barnen gick på första försöken..
Men nu har man tydligen gått och blivit gammal...!!
32 år i år..
Bläää va trist och vänta en hem månad till!!