Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Kan man hoppa in i denna tråd?? :)
Har två töser i dags läget (5&7 i år) å slutade med mina piller för 2v sen så vi har nyss påbörjat försöken :)
Kan man hoppa in i denna tråd?? :)
Har två töser i dags läget (5&7 i år) å slutade med mina piller för 2v sen så vi har nyss påbörjat försöken :)
Har pratat med bm på Gynning Mvc idag, båda sa att jag inte behöver oroa mig, skulle jag börja blöda mer och få ont måste jag höra av mig direkt sa dem. Annars fick jag tid för hälsosamtal på måndag så nu ska jag försöka slappna av och försöka njuta av att jag är gravid. Men det är ju så otroligt svårt att INTE oroa sig för allt hela tiden. Har inte upplevt att jag känt så dem två tidigare grav.
Vi är på försök 8 nu. Nu väntar jag på Bim som är den 17 eller 18:e april. Med första barnet tog det sig efter 7 månader. Andra barnet efter 2 år. Så vi får se om det tar sig. Är beredd på att det tar tid för oss i alla fall. Men vaaaarje månad hoppas jag lika mycket.
Nu är det mest bara tomt. Är rätt så övertygad om att jag fick missfall igår. Har ju blött sen förra fredagen men igår em fick jag jätteont i magen och det började komma mörkare blod som var som segt slem med lite koagler i. Idag känns magen helt platt och tom och likadant med brösten. Har fortfarande lite molande värk men det är hanterbart.
Väntar på samtal från gyn.mott. för att se om jag kan få en tid för undersökning idag så allt kommit ut som det ska. Ursäkta om informationen är för känslig.
Blir så trött på denna svenska sjukvård, har fortfarande inte blivit uppringd av gyn så testade att ringa igen, men då var kön fylld för idag, det är ju ett skämt.
Ringde en privat gyn.mott här istället men dem hade bara telefontid till kl. 10. Med andra ord får man inte ha några besvär efter klockan 10 i det här landet. Ska man behöva gå hela helgen nu då och undra.
Nu är det fastställt, fick en tid hos en privat gyndoktor, och han kunde inte se något. Känns bra att veta iallafall. Så nu kan jag känna mig lugn inför helgen.
Gällande att vara återställd så känner jag mig också återställd efter dem två första grav. Men om jag också hoppas högt på studsmatta och slappnar av så kan det komma några droppar Jag är 27.
Har aldrig testat cbs ältest så vet inte alls hur pass dem ger utslag. Hoppas på resultat för er ????
Väntar fortfarande på att sluta blöda efter MF.
Fick hem ÄL-test idag så man kanske jan GA lite koll på hur kroppen återställer sig.
Jag inväntar ägglossning för att kunna bestämma bim. Jag vet inte om kroppen samarbetar med mig efter missfallet men jag tror det det känns som om ägglossning är på gång, skulle säga i morgon. Detta baserat enbart på flytningar, börjar ta äl-test i em.
Fortfarande tokömma bröst, har haft molvärk i magen till och från och ligamenten drar fortfarande vid hastiga rörelser. Bim -1 idag. Hoppet är det sista som sviker än. Hur ligger ni andra till? Symptom?