Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Har mensvärk med... riktigt frustrerande. Ligger på soffan just nu med aj aj... blä
Usch vilken hemsk mens. Är helt yr...
När ska man testa med ältester efter mens egentligen?
Gjorde ett test idag på bim-2 som var negativt, det var ingen överraskning då jag inte känt av nåt i kroppen. Det var första försöket efter att jag tog ut hormonspiralen. Får försöka på nytt igen! Mina två tidigare graviditeter skedde på första försöket..
Vet inte... hade 38 dagar den här omgången... 28 förra :-P
Då väntar jag några dagar till iaf innan jag börjar testa
Vad ska jag göra?! Är bara på dag 11. Brukar ägglossa själv på dag 14-16. Var hos gyn idag och fick spruta att ta ikväll för att ägglossa. Är det inte bättre att vänta och så äggblåsan kan växa till sig och släppa själv?
Hoppar in här! Vi har bestämt oss för att försöka med en 3:a! Vi har inte skyddat oss sen 2:an föddes, för lite drygt 1 år sedan, men vi har heller inte jagat ÄL (eller haft ett allt för aktivt sexliv ;) ) Nu börjar vi nog försöka lite mer aktivt, så får vi se vad som händer. 1:an tog 8 mån och 2:an 1,5 år av aktiva försök, så försöker vara realistisk och ställa in mig på att det kanske inte blir nåt denna gången och att vi får vara glada åt våra 2 (som vi ju såklart är!).