Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Bodrum skrev 2016-11-11 12:41:14 följande:
Ja, det var spännande, hemskt och rörande. Svårt att förstå vilken tragedi som utspelade sig där när allt utom en byggnad, som man lämnat kvar som påminnelse, ser helt normalt ut. Mest rörande var alla små barnskor, -matlådor, -kläder etc. Just den dagen var det nämligen Labour Day, vilket var en traditionsenlig dag då många barn kom in till Hiroshima för att hjälpa till med arbete som att riva hus (!). Man fick höra berättelser från mammor som tvingat sina barn att åka in fast de inte ville och som sedan letade förgäves efter någon minnessak i förödelsen. Ja, usch, livet är kort och oförutsägbart och jag ska försöka behålla den känslan så att jag uppskattar varje dag lite mer istället för att längta till nästa ÄL, nästa BIM etc, även om det inte alltid är så lätt...
Har du någon mer inplanerad kontroll eller ska du fortsätta med Letrozol tills vidare? Hoppas du hade ÄL i natt
Vilken upplevelse på alla känsloplan. Det är så lätt att man hamnar i sitt eget jobbiga som ur ett större perspektiv inte spelar någon roll alls egentligen.
Jag tog ju letrozol utan läkarnas tillåtelse. Ringde efteråt och hon sa att jag kunde ringa vid nästa mens o boka in tid. Jag hoppas verkligen att vi fick till det tillräckligt nu. Blev inget sex igår då jag fick feber..