Inlägg från: Orkide |Visa alla inlägg
  • Orkide

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Bodrum skrev 2016-10-14 10:17:53 följande:

Jag är arg idag! Demon Jag har liksom gått och inbillat mig att jag var gravid denna månad (brukar jag ALDRIG göra) och tycker att min hud varit finare, brösten mycket ömmare än normalt och jättejättetrött. Vissa kvällar däckat vid 19. Jag VET ju att man inte kan känna så mycket grav-symptom innan BIM, men jag har liksom inbillat mig det ändå. Och så tog jag ett test idag som var solklart negativt. Ett sånt där superduperkänsligt som dom varnar för, för att man kanske får för sig att man är gravid när det visar positivt och så är det bara en kemisk graviditet och så får man ett jättetidigt missfall istället. Och nu blir jag så arg för att jag lurade mig själv! Mensen har inte kommit än men borde komma senast söndag. Har börjat få lite mensvärk också (kom typ 15 min efter testet). Blääää! Får muntra upp mig med en helg med min syster och ett gäng stora drinkar! Hoppas ni har en bättre inledning på helgen! Kyss

Kram! Ja det är så jäkla sjukt jobbigt när man har det där jäkla hoppet och när man tror sig vara gravid. Njut du av lite goda drinkar ! Det har du förtjänat
  • Orkide
    Zora skrev 2016-10-14 20:48:47 följande:

Troligen Äl idag, så snart är det bara väntan till Bim kvar..

Hade också äl igår. Två veckor kvar av hopp o förtvivlan
  • Orkide
    NovaElton skrev 2016-10-14 23:47:07 följande:

Mens inom 5 dagar, är så sjukt sugen på att göra gravtest imorrn bitti... men det är nog förmodligen för tidigt om det vore något. Senaste dagarna har jag haft så jäkla ont i höfter, typ foglossning, på kvällarna när jag kommit hem från jobbet.

Tuttarna är fortfarande svullna och ömma som tusan..

Håller tummarna! Låter som spännande symptom i alla fall
  • Orkide
    Zora skrev 2016-10-15 07:32:01 följande:
    Då ligger vi lika! Håller tummarna för oss båda!
    Tummarna korsade
  • Orkide
    NovaElton skrev 2016-10-15 09:07:35 följande:

Men jag avvaktar lite med att ta gravtest. Killen är inte hemma och vill gärna göra det när han är hemma om det är ett plus :)

Håller tummarna för oss alla!

Ja det förstår jag
  • Orkide
    Nsmm skrev 2016-10-15 14:15:31 följande:

Idag börjar de fertila dagarna och äl nästa vecka på torsdag.. sen är det bara o vänta snällt i två veckor innan man kan ta ett test.. får väll se om de tar sig denna gång då..

Har du fertillitetsmonior eller går du efter app? Men då har ni en trevlig vecka framför er med massor av sex
  • Orkide
    Samavi skrev 2016-10-15 18:07:27 följande:

Hejsan! Hoppar in här oxå. Har Bim runt den 20:e okt! Längtar så efter ett + Vi har 2 barn sen tidigare 6 & 9år och längtar nu efter en tredje!

Välkommen
  • Orkide
    Nsmm skrev 2016-10-16 20:20:13 följande:
    Jag använder mig av app o även ältest.. hehe ja.. men jag kan säga att jag verkligen inte ens har lust till samlag, men mannen däremot har längtar till dessa fertila dagar då han vet att han kommer få ligga mycket haha
    Brukar bli så periodvis speciellt när det blir så intensivt varje månad o samma vecka.
  • Orkide
    NovaElton skrev 2016-10-18 11:10:45 följande:

Okej, nu är det spännande!

Mens ska komma idag (typ +-en dag liksom).

Vanligtvis brukar jag få minst en rejäl finne i ansiktet precis innan mensen, men nu inget alls.

Brösten är fortfarande ömma, och jag har varit tröttare än vanligt.

Känner mig även illamående till och från, och har en annorlunda känsla i magen liksom .

Så nu håller vi tummarna, har gravtest hemma men vill ändå avvakta. Vet ju med mig från tidigare månader att mensen kommit typ direkt efter att man gjort ett negativt gravtest.

Håller tummarna!!
  • Orkide

Jag känner mig knäpp den här cykeln eftersom jag fått nytt hopp tack vare ny medicin. Men det är så jobbigt för det enda jag tänker på är att jag kanske är gravid o vill testa... Vill inte ha hopp om det känns såhär tungt :-/

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)