Beebii skrev 2016-10-20 18:32:02 följande:
Haha ja tack det kommer nog... just nu är det en svag lampa av hopp som lyser...i väntan på bim, hoppet är ju det enda positiva vi har innan svaret kommer! Gubben är egentligen nöjd som det är med 2 barn så det känns som att allt hänger på mig om jag ska bli gravid. Jag som räknar och försöker få ihop dagar tid och sex. Trodde ju aldrig att det var den delen som skulle fela då han aldrig missat en chans till sex förut men nu är han mer trött än sugen. Jag är 37 och han 34 så tycker inte att det är någon ålder att skylla på?
Vi har försökt i drygt 1 år utan att kolla om allt fungerar. Funderar på att skaffa ett sånt där hemma spermie test för att se hur det står till där. Jag kör med appar och tempning så har hyfsad koll på att mina cykler funkar iaf. Någon här som provat det?
Aldrig testat spermietesterna. Men vi gjorde ju en fertillitetsutredning innan barnen kom och manens fiskar var bra och mina ägg mindre bra. Kanske ska boka tid och bara kolla så att allt ser okej ut?
Jag har en vecka kvar till BIM och jag är så nervös över att det ska bli minus som vanligt. Men denna gången testade jag ju letrozol och ägglossningsspruta så hoppet är ju maxat men fallet lär bli desto större
Till råge på det är barnen sjuka och jag har vabbat sen tisdags och sovit väldigt lite.